.png)
- Általános felhasználói támogatás, rendszergazdákkal való kapcsolattartás
- Vállalati eszközök kezelése: beállítások, nyilvántartás, kiadás-átvétel, készletezés
- Eszközök konfigurálása: Windows rendszerek, Office 365, levelezés, mobiltelefonok, tárgyalók technikai feltételei
- Rendszerbevezetésekben, fejlesztésekben való aktív részvétel
- IT szabályzatok, eljárásrendek kidolgozása és dokumentálása
- Biztonsági monitorozás, jogosultságok rendszeres ellenőrzése
- Adatmegőrzési és adatvédelmi politika betartatása
- Középfokú informatikai végzettség
- Legalább 2-3 év tapasztalat IT üzemeltetés vagy helpdesk területen
- Windows operációs rendszerek és Office 365 magabiztos kezelése
- Alapvető hálózati ismeretek (VPN, jogosultságkezelés, fájlmegosztás).
- Kiváló szervezőkészség és kommunikációs készség
- Kulcs-Soft és SAP rendszerek ismerete
- Stabil, tervezhető, hosszú távú munkalehetőség, kiszámítható jövőkép
- Változatos feladatok, szakmai kihívás, önmegvalósítás lehetősége
- Kulturált, modern irodai környezet
- Együttműködő, szakmailag képzett fiatal csapat
- 5540 Szarvas, Arborétum utca 2.
- Küldd el lehetőleg fényképes önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
- Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak.
- A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.