Partnerünk a Saubermacher-Magyarország Kft. egy 35 éves hazai múlttal rendelkező osztrák tulajdonban lévő, hulladékgazdálkodással foglalkozó vállalat. A vállalatuk fő profilja az ipari hulladékok feldolgozása, kezelése és újrahasznosítása.
 
Céljuk a fenntarthatósághoz, környezettudatossághoz és a hulladék nélküli ipari termeléshez való hozzájárulás. Ha te is szeretnél részese lenni céljaik elérésének, akkor várják jelentkezésed még ma az alábbi pozícióba:
 
ADMINISZTRÁTOR
 

LEENDŐ FELADATOK:
  • Ügyfél-elégedettség biztosítása, kapcsolattartás az érintett részlegekkel
  • Adminisztratív feladatok pontos, határidőre történő elvégzése
  • Adatrögzítés a vállalatirányítási rendszerben
  • Szállítások megrendelése a P&G telephelyére
  • Számlázáshoz szükséges dokumentumok előkészítése és továbbítása
  • Kapcsolattartás alvállalkozókkal, teljesítések nyomon követése és ellenőrzése
  • Dokumentumok összegyűjtése, feltöltése a partner ügyfélportáljára
  • Telephelyi konténerek nyomon követése, igény esetén megrendelése
  • Konténerfeliratok ellenőrzése, frissítése és biztosítása
  • Fogyóanyagkészlet ellenőrzése, nyilvántartás vezetése
  • Napi adminisztrációs feladatok ellátása
ELVÁRÁSOK:
  • Középfokú végzettség
  • Magabiztos MS office ismeretek
  • Önálló, precíz munkavégzés
  • Jó kommunikációs készség
  • Proaktív személyiség
  • Jó problémamegoldó készség
  • Rugalmasság
ELŐNYT JELENT:
  • Adminisztrációs vagy logisztikai területen szerzett tapasztalat
  • Angol nyelvtudás
AMIT KÍNÁLNAK:
  • Versenyképes fizetés
  • Cafetéria
  • Bejárás támogatása
  • Folyamatos fejlődési lehetőség
  • Határozott idejű szerződés 1 évre (2026.08.31-ig)
MUNKAVÉGZÉS HELYE:
  • Csömör – P&G
JELENTKEZÉS MÓDJA:
  • Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
MI TÖRTÉNIK A JELENTKEZÉSED UTÁN?
  • Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.