Szeretsz szervezni, mindig mindenre figyelsz, és örömmel támogatod mások munkáját?
Olyan munkahelyet keresel, ahol egyszerre számít a precizitásod, a nyelvtudásod és a kedvességed is?
Csatlakozz az IFUA csapatához!
Partnerünk a HORVÁTH nemzetközi tanácsadó cégcsoport tagjaként az IFUA, a hazai vezetési tanácsadási piac meghatározó szereplője. Küldetésük ügyfeleik teljesítményének tartós javítása. Értékrendjük és tanácsadási filozófiájuk a szakértelem, a megbízhatóság és a megrendelői igények tiszteletén alapul. Munkatársaik saját szakterületük legkiválóbb képviselői, akiknek folyamatos fejlődésére cégük nagy hangsúlyt fektet.
Ha egy innovatív munkahelyet keresel, akkor várják jelentkezésed az alábbi pozícióba:
IRODAI ASSZISZTENS / RECEPCIÓS
Főbb feladatok:
-
Magyar és külföldi vendégek fogadása, eligazítása
-
Beérkező telefonhívások kezelése
-
Parkoló rendszer adminisztráció támogatása
-
Postai levelek intézése, futárok fogadása, taxirendelés
-
Munkatársak napi munkájának támogatása
-
Eszköz nyilvántartási, kiadási/visszavételezési feladatok ellátása
-
Tárgyalók, irodahelyiségek, konyha általános rendjének fenntartása, a tárgyalók felszerelése
-
Irodai események, képzések támogatása
-
Workshop eszközök és catering rendelések
-
Belföldi és külföldi utaztatásszervezés
-
Vezetői támogatás: időpont szervezés, foglalások, külföldi utak, konferencia jelentkezés
-
Éves tűzvédelmi oktatás és üzemorvosi vizsgálat megszervezése
-
Egyéb irodai adminisztratív feladatok ellátása
Téged keresnek, ha:
-
Rendelkezel középfokú végzettséggel
-
Van minimum 3-5 év szakmai tapasztalatod adminisztratív területen, mint irodai asszisztens vagy recepciós
-
Kommunikációképes aktív angol nyelvtudással rendelkezel (német nyelvtudás előnyt jelent)
-
Magabiztosan használod a Word-t és az Excelt
-
Önálló vagy, felelősségteljes, és nem jössz zavarba, ha egyszerre több feladatod van
-
Precízen dolgozol, fontos számodra a rendszer és a megbízhatóság
-
Jó a problémamegoldó képességed és szívesen tanulsz új dolgokat
Amit kínálnak Neked:
-
Pozícióhoz illeszkedő bérezés
-
Egyéb juttatások
-
Munkavégzéshez szükséges laptop, mobiltelefon
-
30 nap szabadság (életkortól függetlenül)
-
Barátságos, támogató csapat és nemzetközi háttér
Munkavégzés helye: Budapest XI. kerület
Munkaidő: Hétfőtől-péntekig 8:30-17:00 között
Jelentkezés módja:
-
Küldd el számunkra lehetőleg fényképes magyar és angol nyelvű szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed követően:
-
Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod.
-
Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésed, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni