Szeretsz szervezni, mindig mindenre figyelsz, és örömmel támogatod mások munkáját?
Olyan munkahelyet keresel, ahol egyszerre számít a precizitásod, a nyelvtudásod és a kedvességed is?
Csatlakozz az IFUA csapatához!
Partnerünk a HORVÁTH nemzetközi tanácsadó cégcsoport tagjaként az IFUA, a hazai vezetési tanácsadási piac meghatározó szereplője. Küldetésük ügyfeleik teljesítményének tartós javítása. Értékrendjük és tanácsadási filozófiájuk a szakértelem, a megbízhatóság és a megrendelői igények tiszteletén alapul. Munkatársaik saját szakterületük legkiválóbb képviselői, akiknek folyamatos fejlődésére cégük nagy hangsúlyt fektet.
Ha egy innovatív munkahelyet keresel, akkor várják jelentkezésed az alábbi pozícióba:
IRODAI ASSZISZTENS / RECEPCIÓS

Főbb feladatok:
- Magyar és külföldi vendégek fogadása, eligazítása
- Beérkező telefonhívások kezelése
- Parkoló rendszer adminisztráció támogatása
- Postai levelek intézése, futárok fogadása, taxirendelés
- Munkatársak napi munkájának támogatása
- Eszköz nyilvántartási, kiadási/visszavételezési feladatok ellátása
- Tárgyalók, irodahelyiségek, konyha általános rendjének fenntartása, a tárgyalók felszerelése
- Irodai események, képzések támogatása
- Workshop eszközök és catering rendelések
- Belföldi és külföldi utaztatásszervezés
- Vezetői támogatás: időpont szervezés, foglalások, külföldi utak, konferencia jelentkezés
- Éves tűzvédelmi oktatás és üzemorvosi vizsgálat megszervezése
- Egyéb irodai adminisztratív feladatok ellátása
Téged keresnek, ha:
- Rendelkezel középfokú végzettséggel
- Van minimum 3-5 év szakmai tapasztalatod adminisztratív területen, mint irodai asszisztens vagy recepciós
- Kommunikációképes aktív angol nyelvtudással rendelkezel (német nyelvtudás előnyt jelent)
- Magabiztosan használod a Word-t és az Excelt
- Önálló vagy, felelősségteljes, és nem jössz zavarba, ha egyszerre több feladatod van
- Precízen dolgozol, fontos számodra a rendszer és a megbízhatóság
- Jó a problémamegoldó képességed és szívesen tanulsz új dolgokat
Amit kínálnak Neked:
- Pozícióhoz illeszkedő bérezés
- Egyéb juttatások
- Munkavégzéshez szükséges laptop, mobiltelefon
- 30 nap szabadság (életkortól függetlenül)
- Barátságos, támogató csapat és nemzetközi háttér
Munkavégzés helye: Budapest XI. kerület
Munkaidő: Hétfőtől-péntekig 8:30-17:00 között
Jelentkezés módja:
- Küldd el számunkra lehetőleg fényképes magyar és angol nyelvű szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed követően:
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésed, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni