Szeretsz szervezni, mindig mindenre figyelsz, és örömmel támogatod mások munkáját?
Olyan munkahelyet keresel, ahol egyszerre számít a precizitásod, a nyelvtudásod és a kedvességed is?
 
Csatlakozz az IFUA csapatához!
 
Partnerünk a HORVÁTH nemzetközi tanácsadó cégcsoport tagjaként az IFUA, a hazai vezetési tanácsadási piac meghatározó szereplője. Küldetésük ügyfeleik teljesítményének tartós javítása. Értékrendjük és tanácsadási filozófiájuk a szakértelem, a megbízhatóság és a megrendelői igények tiszteletén alapul. Munkatársaik saját szakterületük legkiválóbb képviselői, akiknek folyamatos fejlődésére cégük nagy hangsúlyt fektet.
 
Ha egy innovatív munkahelyet keresel, akkor várják jelentkezésed az alábbi pozícióba:
 
IRODAI ASSZISZTENS / RECEPCIÓS
 

Főbb feladatok:
  • Magyar és külföldi vendégek fogadása, eligazítása
  • Beérkező telefonhívások kezelése
  • Parkoló rendszer adminisztráció támogatása
  • Postai levelek intézése, futárok fogadása, taxirendelés
  • Munkatársak napi munkájának támogatása
  • Eszköz nyilvántartási, kiadási/visszavételezési feladatok ellátása
  • Tárgyalók, irodahelyiségek, konyha általános rendjének fenntartása, a tárgyalók felszerelése
  • Irodai események, képzések támogatása
  • Workshop eszközök és catering rendelések
  • Belföldi és külföldi utaztatásszervezés
  • Vezetői támogatás: időpont szervezés, foglalások, külföldi utak, konferencia jelentkezés
  • Éves tűzvédelmi oktatás és üzemorvosi vizsgálat megszervezése
  • Egyéb irodai adminisztratív feladatok ellátása
Téged keresnek, ha:
  • Rendelkezel középfokú végzettséggel
  • Van minimum 3-5 év szakmai tapasztalatod adminisztratív területen, mint irodai asszisztens vagy recepciós
  • Kommunikációképes aktív angol nyelvtudással rendelkezel (német nyelvtudás előnyt jelent)
  • Magabiztosan használod a Word-t és az Excelt
  • Önálló vagy, felelősségteljes, és nem jössz zavarba, ha egyszerre több feladatod van
  • Precízen dolgozol, fontos számodra a rendszer és a megbízhatóság
  • Jó a problémamegoldó képességed és szívesen tanulsz új dolgokat
Amit kínálnak Neked:
  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • Egyéb juttatások
  • Munkavégzéshez szükséges laptop, mobiltelefon
  • 30 nap szabadság (életkortól függetlenül)
  • Barátságos, támogató csapat és nemzetközi háttér
Munkavégzés helye: Budapest XI. kerület
 
Munkaidő: Hétfőtől-péntekig 8:30-17:00 között
 
Jelentkezés módja:
  • Küldd el számunkra lehetőleg fényképes magyar és angol nyelvű szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed követően:
  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésed, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni