Szeretnél az épületautomatizálási iparág jelentős cégénél hozzájárulni egy műszaki részterület hatékony adminisztratív működéséhez?
 
Ebben az esetben Téged keresnek, csatlakozz partnerünkhöz és erősítsd a WELLTECH csapatát az alábbi pozícióban:
 
VÁLLALKOZÁSI ADMINISZTRÁTOR
 

A következő feladatok várnak Rád:
  • Vállalkozási terület teljes adminisztrációs feladatának ellátása 
  • Árajánlatkérések, árajánlatok rögzítése a vállalatirányítási rendszerben
  • Árajánlatkérések határidejének nyomon követése
  • Alvállalkozói árajánlatok rögzítése 
  • Disztribúciós értékesítés (árajánlat, megrendelés) rögzítése 
  • Heti vállalkozási értekezleten elhangzott feladatok rögzítése 
  • Megnyert ajánlatok átemelése projekt modulba
A megfelelő jelölt vagy, ha:
  • Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
  • Legalább 2 év tapasztalatod van adminisztratív vagy ajánlatkezelési munkakörben (előny ha műszaki vagy épületgépészeti/építőipari területről)
  • Alap számítógépes ismeretekkel rendelkezel: MS Office, Outlook, vállalatirányítási rendszerek
  • Pontos, precíz munkát végzel
  • Önállóan és csapatban is jól működsz
Amit kínálnak Neked:
  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • Hosszú távú munkalehetőség alkalmazotti jogviszonyban
  • Szuper csapat, kéthavonkénti csapatépítő programmal
  • Magánhasználatra is engedélyezett mobiltelefon
Munkavégzés helye:
  • Budapest, III. kerület
Jelentkezés módja:
  • Küldd el friss, szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
  • Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.