„Náluk a szakmai kihívások értelmesek és komplexek, a túlórák nem részei a mindennapoknak – így a tapasztalt szakember a szakmájára koncentrálhat, élvezheti a munkáját, és hosszú távon is fenntartható marad a munka–magánélet egyensúly.”
Szeretne olyan helyen dolgozni, ahol ha vidéki ügyfélhez kell utazni, együtt mennek, hogy mindenki minél hamarabb hazaérjen?
Ahol a szakmai kihívások mellett jókedvű, motivált munkakörnyezet várja, és mindezt egy stabil, megbízható nemzetközi háttér biztosítja?
Ha a válasza igen, csatlakozzon hozzájuk!
Partnerünk egy svájci háttérrel rendelkező, stabil és szakmailag elismert könyvvizsgáló és tanácsadó vállalat, amely több mint 20 éve van jelen a magyar piacon. Ügyfeleik között kis- és középvállalkozások, multinacionális cégek, pénzügyi szervezetek és EU-projektek is megtalálhatók
– vagyis változatos és izgalmas feladatokra számíthatsz.
Most bővülő csapatukba keresnek új munkatársat, mint
SENIOR AUDIT MENEDZSER
Aki:
Szenvedéllyel fordul a szakmai kihívások és a precíz munkavégzés felé
Szívesen dolgozik irodai környezetben, ügyfeleknél és akár vidéki helyszíneken is
Nyitott a nemzetközi ügyfélkapcsolatokra és feladatokra
Önállóan magabiztos, de csapatban is kiemelkedően együttműködő
Élvezi a változatos, szakmailag igényes projekteket, és értékeli a támogató, jó hangulatú munkahelyet
Főbb feladatok:
- Könyvvizsgálati jelentések és dokumentációk önálló előkészítése
- Ügyfelek számviteli rendszerének és folyamatainak felülvizsgálata
- Éves és évközi auditfolyamatokban való részvétel – online és helyszíni munkavégzéssel
- Helyszíni vizsgálatok önálló lebonyolítása (szezonban heti 1–2 nap vidéken, aznapi visszautazással)
- Részvétel szolgáltatásfejlesztési kezdeményezésekben
- Junior Könyvvizsgáló Menedzserek szakmai irányítása és koordinálása
Elvárások:
- Főiskolai vagy egyetemi közgazdasági végzettség, preferáltan pénzügyi vagy számviteli területen
-
Folyamatban lévő vagy már meglévő bejegyzett könyvvizsgálói képesítés
- Legalább 5 év szakmai tapasztalat könyvvizsgálati területen senior könyvvizsgálóként vagy audit menedzserként
- Társalgási szintű angol vagy német nyelvtudás, főként írásban
- Magabiztos számítógépes ismeretek
- Rugalmasság és utazási hajlandóság (szezontól függően heti 1–2 nap vidéki helyszín)
Előnyt jelent:
- Csapatirányításban szerzett tapasztalat
- Precizitás, rendszerszemlélet, önálló munkavégzés
- Szolgáltatásfejlesztés iránti nyitottság
- Jó kommunikációs készség, ügyfélközpontú szemlélet
Milyen értékeket képviselnek?
- Minőség mindenek felett
- Megbízhatóság
- Fejlődés és támogatás
- Tisztelet és sokszínűség
Amit kínálnak:
-
Szakmai tapasztathoz illeszkedő fizetés
-
Év végi bónusz
-
Karácsonyi juttatás („pulykapénz”)
-
Céges nyelvtanulási lehetőség
-
Extra szabadság hűségidő alapján
-
Rugalmas munkavégzés: hibrid modell, heti minimum 2-3 nap home office lehetőséggel
-
Modern, támogató munkakörnyezet
-
Tapasztalt, segítőkész csapat
Gyakori kérdések:
Hol található a munkavégzés helye?
Budapest, III. kerület, a Kolosy tér környékén.
Milyen a munkaidő-beosztás?
Hétfőtől péntekig, napi 8 óra (törzsidő: 9:00–15:00). A munkaidő rugalmasan alakítható, például egyik nap 10 órás munkavégzéssel, másik nap 6 órával. A munkavégzés hibrid modellben történik, heti minimum 2-3 nap home office lehetőséggel.
Milyen külföldi ügyfeleket érint a munka?
Elsősorban EU-s országokat, főként a német nyelvterületet.
Milyen gyakran kell vidéken dolgozni?
Főszezonban előfordulhat vidéki munkavégzés, ilyenkor 2-3 fős csapatban utaznak, hogy mindenki a lehető leghamarabb hazaérjen. Egy-egy cégnél jellemzően csak 1-2 napot kell eltölteni.
Hogyan történik a túlóra kompenzációja?
Főszezonban előfordulhat túlóra, kizárólag hétköznapokon (hétvégére nem tolódik át). A munkavállaló dönthet, hogy a túlórát kifizetteti, vagy szabadidőként veszi igénybe.
Hogyan jelentkezhet?
Ha szeretne csatlakozni egy sikeres és elismert vállalathoz, küldje el magyar nyelvű önéletrajzát a „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!