Partnerünk, a Laurastar, a svájci prémium háztartási gépek piacvezető márkája egy lendületes, ügyfélközpontú kollégát keres. Ebben a szerepben elsősorban B2B kiskereskedelmi partnerekkel tartod majd a kapcsolatot, biztosítva számukra a zökkenőmentes, professzionális ügyfélélményt. A B2C ügyfelekkel főként írásban, marketplace platformokon keresztül kommunikálsz.
 
Feladataid közé tartozik az ügyfélkiszolgálás, tanácsadás, problémamegoldás és az ügyféligények hatékony kezelése – mindezzel aktívan hozzájárulva a vállalat növekedéséhez. Közvetlenül a svájci központú Global Customer Service Operations Managernek fogsz jelenteni.
 
Ha szívesen csatlakoznál egy nemzetközi csapathoz, ahol számít a véleményed és alakíthatod az ügyfélélményt, jelentkezz az alábbi pozícióra:
 
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS – ANGOL ÉS NÉMET NYELVTUDÁSSAL
 

Feladataid lesznek:
  • Többnyelvű ügyfélszolgálat: B2B és B2C ügyfelek megkereséseinek fogadása telefonon, e-mailben és online üzenetben, professzionális kommunikáció angolul és németül
  • Termék- és szolgáltatási tanácsadás, értékesítés: Ügyféligények feltérképezése, személyre szabott megoldások ajánlása, értékesítési lehetőségek kihasználása
  • Megrendelések és szolgáltatási kérések kezelése: Webes és EDI alapú rendelések feldolgozása, követése, szolgáltatási igények (pl. DOA esetek) gyors és hatékony kezelése
  • Panaszkezelés és problémamegoldás: Ügyfélpanaszok empatikus, professzionális kezelése, hatékony megoldások keresése
  • Ügyféladatbázis és esettörténetek kezelése: Pontos ügyféladatok rögzítése, esettörténetek dokumentálása, visszajelzések összegyűjtése
  • Belső együttműködés: Közös munka más részlegekkel a fejlesztési lehetőségek azonosítása érdekében
  • Általános részleg támogatás: A részleg napi operatív működésének segítése
  • Minőségi ügyfélkiszolgálás: Ügyfélközpontú szemléletmóddal magas színvonalú kiszolgálás biztosítása minden kommunikációs csatornán
Elvárások:
  • Minimum 2 év ügyfélszolgálati tapasztalat
  • Folyékony angol és német nyelvtudás írásban és szóban
  • Magabiztos számítógépes ismeretek, különösen MS Office programok használata
  • Kiváló problémamegoldó képesség, ügyfélorientált gondolkodásmód, empatikus hozzáállás
  • Jó szervezőkészség, multitasking képesség, határidők betartása
  • Csapatban való együttműködésre való hajlam, rugalmasság
Előnyt jelent:
  • Ügyfélszolgálati tapasztalat B2B kiskereskedelmi környezetben
  • Francia nyelvtudás
  • Oracle és Salesforce rendszerek ismerete
Amit kínálnak Neked:
  • Dinamikus, támogató csapat és folyamatos fejlődési lehetőség
  • Teljes körű betanítás és mentorálás a kezdetektől
  • Stabil, svájci központú nemzetközi háttér
  • Kiemelkedő szerep az ügyfélélmény formálásában
  • Bruttó 650.000 – 750.000 Ft közötti havi bér
  • Bejárási támogatás: 30 Ft/km vagy 100% térítés tömegközlekedés esetén
  • Modern munkakörnyezet: laptop, mobiltelefon, dupla monitor
  • Teljes munkaidős, alkalmazotti jogviszony
  • Szakmai fejlődési lehetőségek, tréningek
  • Nyelvtanulás támogatása
  • Heti 2 nap home office lehetőség (próbaidő után)
Munkavégzés helye:
  • Kapuvár
Jelentkezés módja:
  • Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
  • Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.