Partnerünk, a Laurastar, a svájci prémium háztartási gépek piacvezető márkája egy lendületes, ügyfélközpontú kollégát keres. Ebben a szerepben elsősorban B2B kiskereskedelmi partnerekkel tartod majd a kapcsolatot, biztosítva számukra a zökkenőmentes, professzionális ügyfélélményt. A B2C ügyfelekkel főként írásban, marketplace platformokon keresztül kommunikálsz.
Feladataid közé tartozik az ügyfélkiszolgálás, tanácsadás, problémamegoldás és az ügyféligények hatékony kezelése – mindezzel aktívan hozzájárulva a vállalat növekedéséhez. Közvetlenül a svájci központú Global Customer Service Operations Managernek fogsz jelenteni.
Ha szívesen csatlakoznál egy nemzetközi csapathoz, ahol számít a véleményed és alakíthatod az ügyfélélményt, jelentkezz az alábbi pozícióra:
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS – ANGOL ÉS NÉMET NYELVTUDÁSSAL
Feladataid lesznek:
-
Többnyelvű ügyfélszolgálat: B2B és B2C ügyfelek megkereséseinek fogadása telefonon, e-mailben és online üzenetben, professzionális kommunikáció angolul és németül
-
Termék- és szolgáltatási tanácsadás, értékesítés: Ügyféligények feltérképezése, személyre szabott megoldások ajánlása, értékesítési lehetőségek kihasználása
-
Megrendelések és szolgáltatási kérések kezelése: Webes és EDI alapú rendelések feldolgozása, követése, szolgáltatási igények (pl. DOA esetek) gyors és hatékony kezelése
-
Panaszkezelés és problémamegoldás: Ügyfélpanaszok empatikus, professzionális kezelése, hatékony megoldások keresése
-
Ügyféladatbázis és esettörténetek kezelése: Pontos ügyféladatok rögzítése, esettörténetek dokumentálása, visszajelzések összegyűjtése
-
Belső együttműködés: Közös munka más részlegekkel a fejlesztési lehetőségek azonosítása érdekében
-
Általános részleg támogatás: A részleg napi operatív működésének segítése
-
Minőségi ügyfélkiszolgálás: Ügyfélközpontú szemléletmóddal magas színvonalú kiszolgálás biztosítása minden kommunikációs csatornán
Elvárások:
-
Minimum 2 év ügyfélszolgálati tapasztalat
-
Folyékony angol és német nyelvtudás írásban és szóban
-
Magabiztos számítógépes ismeretek, különösen MS Office programok használata
-
Kiváló problémamegoldó képesség, ügyfélorientált gondolkodásmód, empatikus hozzáállás
-
Jó szervezőkészség, multitasking képesség, határidők betartása
-
Csapatban való együttműködésre való hajlam, rugalmasság
Előnyt jelent:
-
Ügyfélszolgálati tapasztalat B2B kiskereskedelmi környezetben
-
Francia nyelvtudás
-
Oracle és Salesforce rendszerek ismerete
Amit kínálnak Neked:
-
Dinamikus, támogató csapat és folyamatos fejlődési lehetőség
-
Teljes körű betanítás és mentorálás a kezdetektől
-
Stabil, svájci központú nemzetközi háttér
-
Kiemelkedő szerep az ügyfélélmény formálásában
-
Bruttó 650.000 – 750.000 Ft közötti havi bér
-
Bejárási támogatás: 30 Ft/km vagy 100% térítés tömegközlekedés esetén
-
Modern munkakörnyezet: laptop, mobiltelefon, dupla monitor
-
Teljes munkaidős, alkalmazotti jogviszony
-
Szakmai fejlődési lehetőségek, tréningek
-
Nyelvtanulás támogatása
-
Heti 2 nap home office lehetőség (próbaidő után)
Munkavégzés helye:
Jelentkezés módja:
-
Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
-
Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.