Szeretne egy stabil, családias légkörű vállalatnál dolgozni, ahol valóban számít a precizitása és szervezőkészsége?
Szívesen kamatoztatná irodavezetői vagy adminisztratív tapasztalatát egy elkötelezett, támogató csapat tagjaként?
 
Akkor ez a lehetőség Önnek szól!
 
Partnerünk 14 éve van jelen a hazai építészeti tűzvédelem területén. Tűzgátló nyílászárók kivitelezésével (tervezéstől a karbantartásig) foglalkoznak, ami kiterjed az acél tűzgátló ajtókra, tolókapukra, tűzgátló függöny és redőnykapukra, valamint a tűzgátló alumínium szerkezetekre. Főbb beszállító partnereikkel szinte a cég alapításától kezdve együtt dolgoznak, mondhatni közösen fejlődtek. A vállalat tagja a Magyar Tűzvédelmi Vállalkozó Szövetségének (TSZVSZ).
 
Csapatuk bővítése céljából keresünk számukra új munkatársat az alábbi munkakörbe:
 
IRODAVEZETŐ

Feladatok:
  • Teljes körű irodai adminisztráció ellátása
  • Bejövő számlák rögzítése és iktatása a vállalat által használt CRM rendszerben (a rendszer használatának elsajátításához betanítást biztosítanak, a szoftver fejlesztőjének közreműködésével)
  • Kimenő számlák kiállítása
  • Havi könyvelési anyagok előkészítése és továbbítása a könyvelő részére
  • Szerződések adminisztratív kezelése, postázása
  • Beérkező postai küldemények szakszerű kezelése
  • A műszaki előkészítő kollégák által összeállított megrendelések adatainak felvezetése a CRM rendszerbe, valamint megrendelések előkészítése a beszállítók felé
  • Futó projektek adminisztratív támogatása és nyomon követése
Az állás betöltéséhez szükséges:
  • Minimum középfokú végzettség
  • Legalább 3 év szakmai tapasztalat irodai adminisztráció vagy irodavezetés területén, elsősorban műszaki vagy építőipari vállalatnál
  • Legalább alapszintű angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
  • Felhasználói szintű CRM rendszer ismeret
  • Nyitottság az új rendszerek, folyamatok és feladatkörök elsajátítására
Előnyt jelent:
  • Német, olasz, lengyel vagy szlovák nyelvismeret
Amit kínálnak:
  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • 13. havi fizetés
  • Home Office lehetőség (próbaidőt követően, megegyezés alapján)
  • Dinamikusan fejlődő, elkötelezett, támogató csapat
  • Szakmai fejlődési és továbbképzési lehetőségek
  • Csapatépítő rendezvények, közösségi programok
Munkaidő:
  • Hétfőtől péntekig, napi 8 órás munkavégzés
  • Próbaidő után Home Office lehetőség megegyezés szerint
Munkavégzés helye: Budapest IV. kerület
 
Jelentkezés módja:
  • Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérjük, küldje el magyar nyelvű, lehetőleg fényképes önéletrajzát a „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Kiválasztási folyamat:
  • A beérkezett pályázatokat kollégáink a hirdetésben megjelölt elvárások alapján előzetesen elbírálják. Amennyiben a szakmai profil megfelel a pozíció követelményeinek, jelentkezését továbbítjuk megbízónk felé.
  • A kiválasztási folyamat további részében megbízónk közvetlenül veszi fel Önnel a kapcsolatot, így a folyamat ezen szakaszában MI már nem veszünk részt.