A piacon elismert, 15 éves múlttal rendelkező, szegedi szoftverfejlesztő partnerünk, az Innomedio Kft., szeretné bővíteni csapatát egy proaktív, kreatív és lendületes új kollégával, aki képviselné országos szinten elismert szoftverüket, az innoTMS-t. Jelentkezz hozzájuk az alábbi pozícióba:
 
MARKETING SPECIALISTA

Milyen feladatokra számíthatsz náluk?
  • A marketingstratégia kialakítása és a vezetőséggel való elfogadtatása
  • Online és offline kampányok tervezése és menedzselése
  • Közösségi média (LinkedIn, Facebook), hírlevél és Google Ads kampányok tervezése, lebonyolítása (írás, szerkesztés, szegmentálás, elemzés, optimalizálás)
  • Az innoTMS brandjének folyamatos építése, erősítése
  • Marketingtrendek figyelemmel kísérése, új eszközök és lehetőségek beépítése a folyamatokba
  • Szakmai események, konferenciák követése, megjelenések és események szervezése
  • Közreműködés a cég CSR és belső marketing tevékenységének megvalósításában
  • Kreatív anyagok gyártásának koordinálása
  • Felhasználói és hírlevél adatbázisok gyűjtése, karbantartása
  • Kampányokhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok pontos ellátása, riportok készítése
  • Vezetők szakmai tájékoztatása (projektek előrehaladása, meetingek eredményei, egyéb szakmai információk)
  • Folyamatos kapcsolattartás és együttműködés a cég többi részlegével
Várják jelentkezésed amennyiben:
  • Legalább 1-3 év releváns szakmai tapasztalattal rendelkezel
  • Van jártasságod az online és offline kampányok megvalósításában, magabiztos tudással rendelkezel a szükséges eszközök használatában 
  • Adatvezérelt a gondolkodásod, tudod hogyan vezesd, mérd és optimalizáld a kampányokat
  • Kreatív a szemléleted és mindig van valamilyen jó ötleted 
  • Könnyen tudsz kapcsolatot teremteni, illetve kommunikálni vezetőkkel és munkatársakkal egyaránt
  • Proaktív vagy és önálló, de a csapatmunka sem okoz nehézséget
  • Legalább középfokú angol nyelvtudással, illetve B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezel
Nem elvárás, de előny, ha:
  • Rendelkezel fuvarozásban, szállítmányozásban, logisztikában szerzett bármilyen tapasztalattal (de ha nem, akkor sincs probléma, hiszen a náluk lévő több éves tapasztalatot és tudást megosztják veled)
Miért érdemes hozzájuk csatlakozni:
  • Fiatalos, befogadó szakmai légkör vár, ahol az ötleteidet és javaslataidat szívesen fogadják
  • Inspiráló, modern irodai környezetben dolgozhatsz
  • A cég pénzügyileg stabil vállalkozás, AAA tanúsítvánnyal rendelkezik, melyre csupán a hazai vállalkozások 0,63 %-a jogosult
  • Minőségi munkavégzéshez szükséges eszközöket (laptop, mobiltelefon, szoftverek) biztosítanak számodra
  • Szakmai és egyéni fejlődésed egyaránt támogatják
  • Csapatépítő tréningek és céges rendezvények várnak
Munkavégzés helye:
  • Szeged
Munkaidő:
  • Hétfőtől péntekig tartó rugalmas munkaidő-beosztásra számíthatsz, amelyben a home office lehetősége is biztosított
Jelentkezés módja:
  • Küldd el számunkra lehetőleg fényképes szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően:
  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.