Partnerünk az i-Cell Kft. egy stabil hátterű, dinamikusan növekedő, Magyarországon egyedülálló szolgáltatást nyújtó, innovatív technológiákkal rendelkező telematikai vállalkozás.
 
Szakmai munkájuk egyik legjelentősebb eredménye a 2013-ban saját koncepciójuk alapján fejlesztett és megvalósított használatarányos elektronikus útdíjfizetési rendszer, a Hu-Go. A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) által auditált útdíjbevallási közreműködőként, több mint 235.000 eladott OBU útdíjfizető eszköz biztonságos használatához nyújtanak kimagasló szolgáltatást. Ezenfelül hazai és nemzetközi GPS flottakövetésre alkalmas rendszer fejlesztése is náluk történik.
 
Vállalatuk több mint 25 éve meghatározó piaci szereplő és 100 %-ban magyar tulajdonú. Ha szívesen erősítenéd cégüket, akkor add le jelentkezésed még ma az alábbi pozícióba:
 
ANYAGGAZDÁLKODÁSI ÉS LOGISZTIKAI SZAKÉRTŐ
 

Az alábbi feladatokban számítanak Rád:
  • Anyaggazdálkodási szakértőként a vállalat anyag-készletgazdálkodási és beszerzési tevékenységek hatékony, költségkímélő és jogszabályoknak megfelelő irányítása és fejlesztése
  • Felelős a raktárkészlet menedzseléséért és a beszerzési folyamat felügyeletéért
  • Felügyeli a raktármozgásokat és biztosítja a hatékony raktárkezelést
  • Raktári folyamatok optimalizálása és a hatékonyság növelés
  • Raktárban történő ellenőrzés és felügyelet
  • Anyag- és raktárkezelési rendszerek felügyelete
  • Adatbázis kialakítása és fenntartása a beszállítói információkról és árakkal kapcsolatban
  • Egyeztetés az értékesítési csapattal
  • Előre jelzi az anyagszükségletet és biztosítja az időben történő beszerzést 
  • Beszerzési és szállítási ütemterv koordinálása
  • Beszállítókkal való kapcsolattartás
Amit Tőled várnak:
  • Felsőfokú végzettség (műszaki és/vagy beszerzési, logisztikai végzettség)
  • Minimum 3-5 év szakmai tapasztalat az anyaggazdálkodás, beszerzés és logisztika területén
  • Angol nyelvtudás
  • MS Office alkalmazás ismerete
  • Felelősségvállalás
  • Stratégiai gondolkodás és tervezési készség
  • Kiváló problémamegoldó képesség
  • Erős analitikai és szervezői képességek
  • Részletekbe menő figyelem és pontosság
  • Közös munka és kommunikációs készség
  • Képesség az időmenedzsmentre és a prioritások kezelésére
  • Raktározási módszerek ismerete / Raktározási és nyilvántartási rendszerek használata
Amire számíthatsz náluk:
  • Versenyképes bérezés 
  • Rugalmas munkaidő 
  • Céges üdülés 
  • Stabil, hosszútávú munkalehetőség
  • Kellemes irodai környezet
  • Céges rendezvények
  • Zuhanyzási lehetőség 
Munkavégzés helye:
  • Budapest, III. kerület
Jelentkezés módja:
  • Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
  • Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.