Szeretnél olyan műszaki projekteken dolgozni, amelyek valódi környezeti értéket teremtenek?
Érdekel a szennyvíztisztítás és az ehhez kapcsolódó mérnöki megoldások világa, és szívesen csatlakoznál egy tapasztalt, támogató csapathoz?
 
Partnerünk, az UTB Envirotec Zrt. egy környezetvédelmi mérnökiroda, amely közel 30 éve segíti innovatív megoldásaival a kommunális és ipari szennyvíztisztítás, valamint szennyvíziszap-kezelés területén partnereit.
 
Most műszaki projektmenedzsment csapatukba keresnek új munkatársat az alábbi pozícióba:
 
PROJEKTELŐKÉSZÍTŐ MÉRNÖK (szerződéskezelés fókusszal)
 

Milyen feladatok várnak Rád?
 
Szerződések kezelése:
  • Együtt fogsz dolgozni a cégvezetéssel, a projektcsapattal, ügyfelekkel és külsős jogi tanácsadóval az alvállalkozói szerződések előkészítésén, tárgyalásán és optimalizálásán,
  • Támogatod a projekt- és pénzügyi csapatot a szerződések teljes életciklusán keresztül,
  • Részt veszel a szerződésmódosításokkal kapcsolatos tárgyalásokon, jegyzőkönyvet vezetsz, és követed, hogy a megállapodások meg is valósuljanak a megfelelő határidőkkel.
Projektelőkészítés:
  • Bekéred és kiértékeled az alvállalkozói ajánlatokat, biztosítod azok összehasonlíthatóságát,
  • Előkészíted, nyilvántartod és követed az alvállalkozói szerződéseket,
  • Előkészíted a beszerzési döntéseket, összegyűjtöd a szükséges dokumentációt,
  • Kisebb megrendeléseket bonyolítasz le,
  • Segíted a projektben résztvevő kollégák munkáját,
  • Összeállítod az átadási dokumentációkat,
  • Kezeled az alvállalkozói teljesítésekkel kapcsolatos adminisztrációt.
Amit elvárnak Tőled:
  • Főiskolai vagy egyetemi MŰSZAKI végzettség, preferáltan gépész- építő-, vagy környezetmérnök,
  • Legalább 1 év szakmai tapasztalat építőipari vagy gépészeti kivitelezési területen az alábbi pozíciók egyikében: műszaki előkészítő, projektelőkészítő, kivitelezési asszisztens vagy tender mérnök,
  • Min. alapfokú angol nyelvtudás (elsősorban szerződésekhez és levelezéshez),
  • Jó kommunikációs készség, lényeglátás és logikus gondolkodás,
  • Önálló, precíz és gyors munkavégzés,
  • Magabiztos MS Office tudás (kiemelten Excel).
Előny, ha van:
  • Tapasztalatod projektek menedzselésében: ismered az ajánlatadási, szerződéskötési folyamatokat, szereplőket (tervezők, hatóságok, beszállítók, üzemeltetők stb.).
Amit kínálnak Neked:
  • A pozícióhoz illeszkedő, versenyképes bérezés,
  • Cafetéria éves bruttó 576.000 Ft értékben,
  • Munkába járási támogatás (30 Ft/km – Budapest közigazgatási határán kívülről érkezőknek),
  • 100%-os betegszabadság-támogatás,
  • Laptop és céges SIM kártya,
  • Kényelmes, modern iroda, könnyű megközelíthetőséggel,
  • Hosszú távú, felelősségteljes munka,
  • Szakmai fejlődési lehetőség és új kihívások,
  • Egy támogató, barátságos csapat.
Munkavégzés helye: 1139 Budapest, Lomb utca 15.
 
Munkaidő: Hétfőtől péntekig, napi 8 órában, rugalmas kezdéssel.
 
Hogyan tudsz jelentkezni?
  • Küldd el magyar nyelvű önéletrajzod az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva.
Mi történik a jelentkezés után?
  • Kollégáink a hirdetésben szereplő szakmai elvárások alapján átnézik a pályázatodat, és amennyiben megfelelőnek találják, továbbítják a profilodat megbízónk felé.
  • Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.