JUNIOR LOGISZTIKAI ÉS SZÁLLÍTMÁNYOZÁSI KOORDINÁTOR
 
Te is szeretnéd látni a munkád eredményét a valóságban?
Érdekel, hogyan jutnak el a világ legnagyobb autómárkái a bemutatótermekbe – és még tovább?
Szeretnél nem csak adminisztrálni, hanem alakítani is a logisztikai folyamatokat egy nemzetközi vállalatnál?
 
Ha a válaszod igen, akkor ez a lehetőség neked szól – és nem, ez nem egy klasszikus fuvarszervezői állás.
 
Ez a szerep túlmutat az adminisztratív logisztikán: itt valódi kapcsolatot építhetsz ki nemzetközi partnerekkel, felelősséget kapsz, és aktívan alakíthatod a logisztikai rendszereket egy prémium autómárkákat képviselő szervezet tagjaként.
 
Kik vagyunk?
Ügyfelünk a világ legismertebb autómárkáinak képviseletét látja el Magyarországon és a régióban. Nemzetközi háttérrel rendelkező vállalat, amely innovációra, minőségre és ügyfélközpontúságra építi szolgáltatásait. A logisztikai csapatuk elkötelezett a hatékonyság, a pontosság és a folyamatos fejlődés mellett – most nekik keresünk új kollégát.
 
Miért különleges ez a pozíció?
Komplex, felelősségteljes szerep, nemcsak adminisztráció
Lehetőség folyamatok alakítására, nemzetközi partnerekkel együttműködésben
Látható eredmény, amikor az autók időben és sértetlenül célba érnek
Dinamikus, profi csapat, ahol számít a véleményed

Feladataid lesznek:
  • A logisztikai partnerrel kötendő éves szerződés előkészítése és koordinálása.
  • A logisztikai partnerrel történő heti és havi elszámolás a teljesített szolgáltatások alapján, valamint a kapcsolódó számlák ellenőrzése.
  • Szállítási sérülések javításának koordinálása (kapcsolattartás a gyártóval, biztosítótársaságokkal és a logisztikai partnerrel).
  • A területi csapatok támogatása logisztikai jellegű kérdésekben.
  • Kapcsolattartó szerep betöltése a vállalat és a logisztikai partner között.
  • Új márkák vagy piacok bevezetésének koordinálása: szükséges szolgáltatások meghatározása, folyamatok egyeztetése, valamint aktív részvétel a folyamatok bevezetésében a logisztikai partnerrel és más részlegekkel együttműködve.
  • Ad-hoc adminisztratív feladatok ellátása logisztikai területen.
Téged keresünk, ha rendelkezel:
  • Főiskolai vagy egyetemi végzettséggel,
  • Legalább 1 év tapasztalattal szállítmányozási vagy logisztikai területen, nemzetközi vállalatnál,
  • Műszaki termékek logisztikai kezelése nem áll tőled távol,
  • Magabiztosan kommunikálsz magyarul és angolul (írásban és szóban),
  • MS Office ismeretekkel, kiemelten az Excel kezelésére.
Amit személyiségedben értékelünk:
  • Önálló vagy, de csapatban is hatékonyan működsz
  • Proaktívan kezeled a kihívásokat
  • Szereted a változatos feladatokat
  • Pontos vagy és megbízható
Amit kínálnak:
  • Stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező vállalat
  • Változatos, kihívásokkal teli feladatkör hosszú távon
  • Versenyképes juttatási csomag
  • Támogató, tapasztalt csapat
  • Fejlődési lehetőség és részvétel nemzetközi projektekben
Munkaidő: Hétfőtől péntekig, napi 8 óra – irodai jelenléttel
 
Munkavégzés helye: Budapest, XII. kerület
 
Készen állsz arra, hogy te is része legyél a háttérben dolgozó, de nélkülözhetetlen csapatnak, akik nélkül semmi sem gördülékeny?
 
Akkor ne habozz – küldd el magyar nyelvű önéletrajzodat a „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
 
„A háttérben dolgozunk, hogy minden gördülékenyen haladjon – veled még olajozottabban!”