Partnerünk az Agrova Kft. piacvezető baktériumkészítményeket gyárt és forgalmaz, stabil háttérrel és biztos jövőképpel rendelkezik. Több évtizede áll a Termelők szolgálatában, segítve ezáltal termelésüket. Céljuk a talaj és a növények táplálása, a gazdálkodók sikerének megteremtése, hogy a termőföld mellett az álmaik is virágozhassanak!
 
Legyél része a változásnak és a fejlődésnek, ahol együtt, új dimenziókat nyithattok meg! Csapatbővülés miatt keressük új munkatársukat az alábbi munkakörbe:
 
KERESKEDELMI ADMINISZTRÁTOR
 

Lényeges feladatok:
  • Kereskedelmi asszisztens munkájának támogatása
  • Logisztikai feladatok ellátásában adminisztratív teendők
  • Fuvarszervezés támogatása
  • Vállalatirányítási rendszerben történő adminisztratív feladatok
  • Árajánlatok készítése
  • Fuvarozó cégekkel történő kapcsolattartás
Amit elvárnak Tőled:
  • Középfokú végzettség
  • Magas szintű kommunikációs képesség
  • Precizitás, önállóság
  • Megoldáskereső szemlélet, rugalmasság
  • Adminisztratív szemlélet
Előnyt jelent:
  • Felsőfokú végzettség
  • Logisztikai tapasztalat
  • EKAER rendszer ismerete
Amit biztosítanak Számodra:
  • Munkakörnek megfelelő bérezés
  • Stabil vállalati háttér, hosszútávú munkalehetőség
  • Munkádat megbecsülik - eredményeidet pedig értékelik
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Biztonság, emberközpontúság, támogató csapat, nyugodt légkör
  • Csapatépítő rendezvények
Munkavégzés helye:
  • Nyíregyháza
Jelentkezés módja:
  • Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően:
  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében mi már nem fogunk részt venni.