Partnerünk egy lengyel családi vállalkozás, a közép- és kelet-európai régió egyik leggyorsabban növekvő ruházati vállalata. Jelenleg 39 piacon vannak jelen, 5 kiváló ruházati márkával, több, mint 1700 üzletből álló hálózattal, 24.000 munkahelyet teremtettek az elmúlt évtizedek során.
 
A minőség, az innováció és a divat iránti elkötelezettsége révén folyamatosan formálja a ruházati ipart és szilárdan hisz abban, hogy a fejlődés és az együttműködés kulcsfontosságú az eredményességhez. On-site HR támogatással foglalkozó új kollégát keresnek szülési szabadság helyettesítésére, aki elkötelezett a terepi jelenlét, az üzletek és üzletvezetők személyes támogatása iránt. Ha te is ebben hiszel, akkor add le jelentkezésed az alábbi pozícióba:
 
REGIONÁLIS HR SPECIALISTA / HR BUSINESS PARTNER

Leendő feladataid lesznek on-site modellben:
  • Képzések előkészítése, szervezése és aktív részvétel az új munkatársak betanításának megszervezésében
  • Tehetséges munkatársak kiemelése/elismerése és fejlesztése
  • Munkaügyi feladatok ellátása (felmondások kezelése)
  • Szoros együttműködés a HR osztályon belül, részvétel a személyi folyamatok kialakításában, azok megvalósításában, módosításában, aktív részvétel stratégiai és koncepcionális tevékenységekben
  • Regionális vezetőkkel kapcsolattartás
  • Országos szintű üzletlátogatás
  • A lengyel központi csapat támogatása (dokumentumok, projektek fordítása stb.)
  • Rendszeres személyi riportok készítése
Pozíció betöltéséhez tartozó elvárások:
  • Főiskolai vagy egyetemi végzettség HR területen
  • Legalább 3 éves tapasztalat HR generalista vagy business partner pozícióban
  • Középszintű, aktív angol nyelvtudás (írásban és szóban)
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • Magabiztos munkaügyi ismeretek
  • B kategóriás jogosítvány és magas utazási hajlandóság
  • Fontos, hogy szeress és tudj sokat vezetni – napi 4–6 óra is előfordulhat
Előnyt jelent a Számodra:
  • Kereskedelmi vállalatnál szerzett tapasztalat
  • On-site tapasztalat
Amit kínálnak Neked:
  • Tapasztalathoz és piaci igényekhez illeszkedő alapfizetés
  • Éves bónusz a KPI-ok teljesítésének függvényében
  • Céges autó, amely magáncélra is korlátlanul használható Magyarországon belül
  • Laptop és mobiltelefon, szintén magánhasználatra is
  • Irodai parkolóhely biztosított
Munkavégzés helye:
  • Az iroda Budapesten, a XIII. kerületben található – azonban a fókusz országos szintű boltlátogatáson van (irodai jelenlét legfeljebb heti 1 nap)
Jelentkezés módja:
  • Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
  • Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.