Partnerünk a Concordia Közraktár Kereskedelmi Zrt. a közraktározási piac legjelentősebb szereplője. Országosan több telephellyel rendelkezik, saját tárolókapacitással, művi közraktározási rendszerével és színvonalas szolgáltatásaival kívánja ügyfelei igényeit kielégíteni.
 
A Vezérigazgató munkájának támogatására, a titkárság működtetéséért és az adminisztratív feladatok ellátásáért felelős új munkatársat keressük az alábbi munkakörbe:
 
VEZÉRIGAZGATÓI ASSZISZTENS
 

A Vezérigazgató személyi asszisztenseként főbb feladatok:
  • A Vezérigazgató napi munkájának támogatása
  • Tárgyalások előkészítése, emlékeztetők készítése, aktív részvétel a megbeszélések szervezésében
  • Titkársági szervezési és adminisztratív feladatok ellátása
  • Adatszolgáltatások, bevallások és nyilvántartások készítése
  • Kapcsolattartás a felügyeleti szervekkel, FB tagokkal
  • Céges levelezés (elektronikus és posta) kezelése, szerződések és egyéb dokumentumok, jegyzőkönyvek előkészítése és nyilvántartása
  • Vezetői asszisztencia (naptár kezelés, időpontok szervezése, üzleti partnerek fogadása)
Az állás betöltéséhez elengedhetetlen:
  • Felsőfokú végzettség
  • Legalább 5 év releváns szakmai tapasztalat vezető közvetlen támogatásában
  • Erős felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • Határozott, precíz, önmagára és munkájára igényes személyiség
  • Felelősségteljes, megbízható, önálló munkavégzés
  • Jó szervezőkészség
  • Kiváló kommunikációs és együttműködési készség
  • Céltudatos, határozott és stressztűrő személyiség
  • Folyamatos fejlődésre való törekvés
Előnyt jelent:
  • Hasonló profilú társaságnál korábbi munkavégzés
  • Középfokú angol nyelvismeret
  • Előző munkáltatótól származó referencialevél
Munkájáért cserébe:
  • Piacképes jövedelmet, kihívást jelentő szakmai feladatokat nyújtanak
  • Stabil pénzügyi hátteret, munkavállaló-barát környezetben, modern irodában történő munkavégzést kínálnak
  • Vonzó béren kívüli juttatásokat adnak: Cafetériat, mobiltelefont, laptop, magánnyugdíj pénztári céges hozzájárulás.
Munkavégzés helye: 1097 Budapest, Illatos út 23.
 
Munkaidő: hétfőtől-péntekig napi 8 órában
 
Jelentkezés módja:
  • Amennyiben a munkakör felkeltette érdeklődését, kérjük küldje el szakmai önéletrajzát bérigénye megjelölésével és motivációs levele csatolásával az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva.