Partnerünk, az adesso business consulting Kft. képviseli az adesso Group SAP divízióját Magyarországon, mely lehetővé teszi, hogy a csapatuk minden tagja nemzetközi tudást és tapasztalatot gyűjtsön, míg változatos projekteken dolgozik. Elsődleges területeik az SAP ERP és az S/4HANA, de üzleti és IT tanácsadást, egyedi szoftverfejlesztést, valamint specifikus iparágakra szabott megoldásokat is kínálnak.
 
Az adesso business consulting több, mint egy munkahely!
 
Személyes fejlődésedet figyelembe véve közösen alakíthattok ki egy olyan karrierutat, melyben kiteljesedhetsz.
 
Telephelyeik: Győr, Budapest, Pécs, Debrecen.
 
Csapatuk erősítésére keresünk teljes munkaidőben, határozatlan időre új munkatársat Győrbe az alábbi pozícióba:
 
PÉNZÜGYI KONTROLLER
 

Feladatok:
  • Bejövő és kimenő számlák kezelése és nyilvántartása
  • Számlázás és könyvelés előkészítése, számlázási feladatok
  • Aktív részvétel a pénzügyi tervezésben és elemzésekben
  • Kontrolling feladatok, pénzügyi elemzések és riportok készítésére
  • Költségvetések összeállítása
  • Elhatárolások készítése, havi zárási feladatok ellátása
  • Pénzügyi folyamatok követése, hatékonyság elemzése és optimalizálása
  • A vállalat pénzügyi teljesítményének folyamatos monitorozása és értékelése
  • Pénzügyi kockázatok azonosítása és kezelése
  • Banki ügyintézés, pénzügyi tranzakciók koordinálása
  • Projektmenedzsment támogatása pénzügyi és adminisztratív oldalról
  • Kapcsolattartás könyvvizsgálókkal, hatóságokkal, egyéb pénzügyi partnerekkel
  • Pénzügyi és adminisztratív dokumentációk precíz kezelése
Az állás betöltéséhez szükséges:
  • Főiskolai vagy egyetemi végzettség közgazdasági területen (preferáltan pénzügy, számvitel)
  • Legalább 3 év pénzügyi területen szerzett szakmai tapasztalat elemzőként vagy kontrollerként
  • Magabiztos angol és/vagy német nyelvtudás (szóban és írásban)
  • Üzleti és pénzügyi folyamatok átfogó ismerete
  • Kiemelkedő Excel-ismeretek, valamint pénzügyi és vállalatirányítási rendszerek magabiztos használata
  • Analitikai és problémamegoldó készség
  • Önálló, precíz munkavégzés, ugyanakkor csapatban való hatékony együttműködés
  • Jó kommunikációs és határozott fellépés
  • Pontosság és megbízhatóság
Előnyt jelent:
  • Könyvelési ismeretek
  • Egyéb pénzügyi tapasztalat, végzettség
  • SAP ismeret
  • Nagyvállalati, esetleg IT környezetben szerzett tapasztalat
Amit kínálnak:
  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • Karrierépítési lehetőségek
  • Hibrid munkavégzés – átlagosan heti 2 nap home office lehetőség
  • 15-féle egyéb juttatás
  • Külföldi üzleti utak
  • Rendszeres csapatépítő programok
  • Folyamatos fejlődési lehetőségek
  • Modern iroda ergonomikus berendezéssel, csúcstechnológiás eszközökkel
  • A Chill Zone-ban PlayStation és csocsó vár rád
  • Kávé, tea biztosítva van az irodában
  • Egy fiatalos vállalat dinamikus, motivált csapatában dolgozhatsz
Munkavégzés pontos helye:
  • Győr
Munkaidő:
  • Teljes munkaidő, határozatlan időre
Jelentkezés módja:
  • Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően:
  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.