- Szervizhálózat támogatása: márkakereskedések műszaki hátterének biztosítása, eszköz- és IT-rendszerek felügyelete, szerviztechnikusok oktatásának szervezése.
- Alkatrészellátás és logisztika: készletgazdálkodás, alkatrészrendelések kezelése és elosztás optimalizálása a hazai és nemzetközi raktárak között.
- Garanciakezelés: garanciális folyamatok koordinálása, dokumentációk ellenőrzése, kapcsolattartás szakmai támogató kollégákkal.
- Ügyfél-elégedettség és minőségbiztosítás: szervizelégedettségi mérések, visszajelzések alapján fejlesztési akciók kidolgozása.
- Kapcsolattartás a márkakereskedőkkel: heti rendszerességgel személyes látogatások, operatív egyeztetések, heti irodai meetingeken való részvétel.
- Főiskolai vagy egyetemi végzettség, lehetőleg műszaki vagy gazdasági területen,
- Min. 1 éves tapasztalat aftersales munkakörben autóipari vagy műszaki vállalatnál,
- Autók iránti érdeklődés és műszaki affinitás,
- Középszintű angol nyelvtudás szóban és írásban,
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség,
- Önállóság, rendszerszemlélet és ügyfélorientált gondolkodás.
- Tapasztalat garanciakezelés, szervizhálózat támogatás vagy alkatrészlogisztika terén,
- Autóipari tréningekben való részvétel vagy azok szervezése.
- Pozícióhoz illeszkedő alapbér,
- Céges autó, laptop, mobiltelefon,
- Rugalmas munkavégzés, támogató szakmai csapat,
- Nemzetközi környezet és szakmai fejlődési lehetőségek,
- Izgalmas, országos projektek és utazási lehetőségek.