Partnerünk a Kingspan Kft., a világ vezető szigetelési és épületburkolati megoldásokat kínáló vállalata, több mint 70 országban van jelen, és innovációival az energiahatékony, alacsony szén-dioxid-kibocsátású építkezéseket támogatja. Innovatív szendvicspanel rendszereket és intelligens épülettechnológiákat szállítanak, amelyek támogatják a fenntartható, energiahatékony építkezéseket. Növekedésüket az innováció, a környezeti felelősségvállalás és az emberekre fókuszáló vállalati kultúra hajtja, amely az együttműködésre, a befogadásra és a fejlődésre épül.
 
Nem csupán az építőipar jövőjét formálják — egy jobb világot építenek!
 
Újhartyáni üzemükbe új munkatársat keresnek az alábbi pozícióba:
 
CREDIT CONTROLLER / KÖVETELÉSKEZELÉSI MUNKATÁRS
 

Feladatok:
  • Ügyfelek pénzügyi kimutatásainak egyszerűsített elemzése a hitelképesség megállapítása érdekében
  • Biztosítási lehetőségek vizsgálata, valamint megbízható beszállító–vevő kapcsolatok kialakításának támogatása
  • Vevői fizetési feltételek beállítása és rendszeres felülvizsgálata
  • A vállalat követeléskezelési folyamatainak teljes körű kezelése és adminisztrációja
  • Legalább heti szintű következetes ellenőrzés a beérkezett és lejárt számlák kapcsán
  • Folyamatos együttműködés az ügyfélszolgálattal és az értékesítési csapattal a kijelölt régióban
  • Tartozással rendelkező ügyfelek megkeresése e-mailben és telefonon, fizetési felszólítások, emlékeztetők küldése, részletfizetési megállapodások egyeztetése
  • Szükség esetén követelések jogi képviseletre történő átadása
  • Kapcsolattartás harmadik felekkel (jogi képviselők, biztosítók, hitelminősítő cégek)
  • Havi rendszeres riportok készítése a vezetőség számára
  • A vezető által meghatározott további adminisztratív és pénzügyi feladatok ellátása
Az állás betöltéséhez szükséges:
  • Minimum középfokú gazdasági végzettség
  • Legalább 2 év szakmai tapasztalat követeléskezelés, pénzügyi adminisztráció vagy vevői kapcsolattartás területén, preferáltan multinacionális környezetben
  • Magabiztos kommunikációs készség magyar és angol nyelven
  • MS Office felhasználói szintű ismerete (különösen Excel)
  • Precizitás, rendszerben való gondolkodás és önálló munkavégzés
  • Jó tárgyalókészség, ügyfélorientált hozzáállás
Előnyt jelent:
  • Felsőfokú gazdasági végzettség
  • ERP rendszer (pl. SAP, Navision) ismerete
Amit kínálnak:
  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • Munkábajárási támogatás nettó 30 Ft/km 
  • Ajánlási bónusz, ha új munkatárssal bővíted csapatukat
  • Stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező vállalat
  • Hosszú távú munkalehetőség és fejlődési lehetőség
  • Támogató, együttműködő csapat
Munkavégzés helye:
  • Újhartyán
Munkaidő:
  • Hétfőtől-péntekig napi 8 óra
Jelentkezés módja:
  • Küldje el számunkra magyar nyelvű lehetőleg fényképes szakmai önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően:
  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.