Partnerünk, a Laurastar, a világ egyik vezető prémium háztartási vasalórendszer-gyártója, több mint 40 éves múlttal rendelkező svájci családi vállalkozás. A vállalat 2006 óta van jelen Kapuváron, ahol ma már gyártási, logisztikai és minőségbiztosítási központként működik.
 
A Laurastar célja, hogy újra definiálja a vasalást, modern, okos gőzrendszereivel megkönnyítve a háztartások mindennapjait. Most új kollégát keresünk csapatukba az alábbi munkakörbe:
 
OPERATÍV BESZERZŐ

Feladatok:
  • Kapcsolattartás a beszállítókkal, napi operatív ügyintézés
  • Kereslet-kínálat menedzselése a folyamatos anyagellátás biztosítása érdekében
  • Előrejelzések és trendek elemzése az anyagszükséglet pontosabb meghatározásához
  • Megrendelések kiadása, visszaigazolások kezelése, szállítási határidők követése
  • Beszállítói teljesítmény nyomon követése, szállítási kötelezettségek betartatása
  • Minőségi problémák kezelése, belső csapatokkal való együttműködés
  • Részvétel beszállítói kiválasztási és költségcsökkentési folyamatokban
  • Árlisták, beszerzési dokumentumok és számlák kezelése
  • KPI mutatók nyomon követése és fejlesztési javaslatok megfogalmazása
  • Készletszintek, biztonsági készletek és alternatív beszerzési stratégiák kialakítása
  • Belső szabályozások és beszerzési eljárások betartása, dokumentálása
Elvárások:
  • Felsőfokú végzettség gazdasági, logisztikai vagy ellátási lánc területen
  • Legalább 2 év tapasztalat operatív beszerzési területen, lehetőleg gyártási környezetben
  • Magabiztos ERP rendszerhasználat (Oracle előny), különösen a beszerzési, tervezési és készlet modulokban
  • Kiemelkedő MS Excel ismeretek
  • Mesterséges intelligencia alapú eszközök alkalmazása a napi munkában
  • Tárgyalóképes angol és magyar nyelvtudás szóban és írásban
  • Beszerzési dokumentációs és megfelelőségi szabályok ismerete
  • Erős problémamegoldó, analitikai és kommunikációs készségek
  • Precíz munkavégzés, önállóság és csapatszellem
Előnyök:
  • Tapasztalat prémium fogyasztói elektronikai termékekkel
  • További nyelvek ismerete
Amit kínálnak:
  • Bruttó 580.000 - 750.000 Ft közötti havi bér
  • Bejárási támogatás (30 Ft/km vagy 100% térítés tömegközlekedés esetén)
  • Modern munkakörnyezet: laptop, mobiltelefon, 2 monitor
  • Teljes munkaidős alkalmazotti jogviszony
  • Szakmai fejlődési lehetőségek, tréningek
  • Nyelvtanulás támogatása
  • Home office lehetőség heti 2 napban (próbaidő után)
Munkavégzés helye:
  • Kapuvár
Munkaidő:
  • Teljes munkaidő, hétfőtől péntekig, irodai munkarend szerint rugalmasan
Jelentkezés módja:
  • Küldje el számunkra szakmai önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően:
  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.