.png)
- Bejövő vevői rendelések kezelése
- Ügyfélhez történő áru kiszállításának ügyintézése, szállítólevelek, üzembehelyezési jegyzőkönyv, oktatái napoló, egyéb átadási dokumentumok elkészítése
- Számlázás
- Kereskedő kollégák támogatása, informálása gyártói szállításokról, vevői rendelések státuszáról
- Gyártó cégekkel való kapcsolattartás, kimenő rendelések összeállítása
- Gyártói felhívások, visszahívások kezelése
- Raktárkészlet figyelés, ellenőrzés, leltározáson való aktív részévétel
- Bemutató célú eszközök kezelése, nyilvántartása
- Vámügyintézéssel kapcsolatos feladatok ellátása
- Szerződések előkészítése, nyomonkövetése
- Cikktörzsadat kezelése, adminisztrációs folyamatok fejlesztése
- Konszignációs raktárak adminisztrálása
- Ügyfélpanaszok kezelése
- Értékesítési riportok készítése
- Társosztályokkal való kapcsolattartás
- Középfokú végzettség
- Legalább 3-5 év tapasztalat kereskedelmi vagy adminisztratív munkakörben
- Angol középfogú nyelvismeret (szóban, írásban)
- Magabiztos számítógépes felhasználói ismeretek (Excel, Word, Outlook)
- Ügyviteli szoftver vagy raktározási szoftver kezelésében szerzett tapasztalat
- Precíz, megbízható, önálló munkavégzés
- Ügyfélközpontúság
- Pénzügyi és logisztikai alapismeretek
- SAP business One vállalatirányítási rendszer ismeret
- Több, mint 30 éves múlttal rendelkező, folyamatosan fejlődő, stabil vállalati környezet
- Kellemes irodai infrastruktúra
- Kiszámítható munkaidő
- Nyitott, támogató vezetői kultúra
- Havonta 2 alkalommal home office
- Céges étkező, kéthetente gyümölcsnap, ingyen kávé, tea, üdítő
- 1144 Budapest, Kőszeg utca 29
- Küldd el lehetőleg fényképes, magyar nyelvű önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
- Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.