Partnerünk az Anamed Kft. kizárólagos magyarországi forgalmazója több külföldi élvonalbeli orvostechnikai high-tech eszköz gyártónak (Olympus, Mindray, Hamilton, Intersurgical). Az általuk forgalmazott eszközöket értékesítik, üzembe helyezik, telepítik, karbantartják és javítják Magyarország területén. Jelenleg keresik új munkatársukat az alábbi pozícióba:
 
KERESKEDELMI ADMINISZTRÁTOR
 

Leendő feladatok:
  • Bejövő vevői rendelések kezelése
  • Ügyfélhez történő áru kiszállításának ügyintézése, szállítólevelek, üzembehelyezési jegyzőkönyv, oktatái napoló, egyéb átadási dokumentumok elkészítése
  • Számlázás
  • Kereskedő kollégák támogatása, informálása gyártói szállításokról, vevői rendelések státuszáról
  • Gyártó cégekkel való kapcsolattartás, kimenő rendelések összeállítása
  • Gyártói felhívások, visszahívások kezelése
  • Raktárkészlet figyelés, ellenőrzés, leltározáson való aktív részévétel
  • Bemutató célú eszközök kezelése, nyilvántartása
  • Vámügyintézéssel kapcsolatos feladatok ellátása
  • Szerződések előkészítése, nyomonkövetése
  • Cikktörzsadat kezelése, adminisztrációs folyamatok fejlesztése
  • Konszignációs raktárak adminisztrálása
  • Ügyfélpanaszok kezelése
  • Értékesítési riportok készítése
  • Társosztályokkal való kapcsolattartás
Elvárások:
  • Középfokú végzettség
  • Legalább 3-5 év tapasztalat kereskedelmi vagy adminisztratív munkakörben
  • Angol középfogú nyelvismeret (szóban, írásban)
  • Magabiztos számítógépes felhasználói ismeretek (Excel, Word, Outlook)
  • Ügyviteli szoftver vagy raktározási szoftver kezelésében szerzett tapasztalat
  • Precíz, megbízható, önálló munkavégzés
  • Ügyfélközpontúság
Előnyt jelent a Számodra:
  • Pénzügyi és logisztikai alapismeretek
  • SAP business One vállalatirányítási rendszer ismeret
Amit kínálnak Neked:
  • Több, mint 30 éves múlttal rendelkező, folyamatosan fejlődő, stabil vállalati környezet
  • Kellemes irodai infrastruktúra
  • Kiszámítható munkaidő 
  • Nyitott, támogató vezetői kultúra
  • Havonta 2 alkalommal home office
  • Céges étkező, kéthetente gyümölcsnap, ingyen kávé, tea, üdítő
Munkavégzés helye:
  • 1144 Budapest, Kőszeg utca 29
Jelentkezés módja:
  • Küldd el lehetőleg fényképes, magyar nyelvű önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
  • Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.