Partnerünk egy egyedi szoftverfejlesztésre és komplex IT-megoldásokra specializálódott, stabil hátterű fejlesztőcég, amely 2006 óta aktív és megbízható szereplője a közszolgálati és kormányzati informatikai projekteknek. Tapasztalt csapata a teljes fejlesztési ciklusban részt vesz – a tervezéstől az üzemeltetésig –, miközben valódi szakmai kihívásokat, modern technológiákat és hosszú távú fejlődési lehetőséget kínál agilis, támogató környezetben.
 
Jelenleg bővülés miatt keressük új csapattagjukat
 
IT RENDSZERSZERVEZŐ
 
pozícióba, banki projekteken való részvétellel.

A következő feladatokban számítanak Rád:
  • Üzleti igények, specifikációk, rendszertervek elkészítése
  • Fejlesztési dokumentációk készítése (megvalósítási terv, üzleti igény specifikáció stb.)
  • Tesztelési folyamat előkészítése, támogatása, üzleti tesztelés és hibajavítás koordinálása, adminisztrálása (JIRA)
  • IT és üzleti területek közötti kommunikáció, beszállítóval való kapcsolattartás, társterületekkel való egyeztetés
  • Részvétel a hozzárendelt rendszereket érintő projektek végrehajtásában
  • Fejlesztési eredmények visszamérése
  • Dokumentáció naprakészen tartása
A pozíció betöltésének feltételei:
  • Felsőfokú informatikai végzettség
  • Legalább 3 év rendszerszervezési vagy alkalmazás tervezési tapasztalat
  • Office, JIRA, UML, XML, MSSQL, Windows/Linux, Confluence ismeret
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás
Előnyt jelent:
  • Netbank vagy dokumentum menedzsment rendszerek ismerete
  • Middleware környezetben szerzett IT szervezői tapasztalat
Amit Partnerünk kínál:
  • Tapasztalati szinthez illeszkedő alapbér
Munkavégzés helye és munkaidő:
  • Budapest; Home Office és remote munkavégzési lehetőség
  • 9:00 - 17:00-ig tartó munkaidő
Amennyiben szívesen csatlakoznál egy szakmailag erős csapathoz és részt vennél hosszú távú banki projektekben, küldd el frissített szakmai önéletrajzod a „Jelentkezés” gombra kattintva!