Partnerünk egy több, mint 40 éves múlttal rendelkező, nemzetközi hátterű informatikai szolgáltató vállalat, amely komplex IT megoldásokat kínál üzleti ügyfelei számára. Stabil működés, folyamatos növekedés és szakmai megbízhatóság jellemzi, magyarországi csapatuk pedig hosszú távon biztosít fejlődési lehetőséget munkatársainak. Jelenleg budapesti irodájukba keresünk új kollégát a 3 fős pénzügyi csapatba
 
PÉNZÜGYI ASSZISZTENS
 
pozícióba.
 
Pályakezdők jelentkezését is várjuk!

Feladataid lesznek:
  • Számlázással kapcsolatos adminisztratív feladatok
  • Számlák könyvelése ERP rendszerben
  • Jóváíró számlák rögzítése
  • Riportok és adatszolgáltatások előkészítése (pl. KSH, fenntarthatósági riportok)
  • EPR adatok összegyűjtése, rendszerezése
  • Kapcsolattartás belső részlegekkel
  • Időnként kisebb irodai támogatási feladatok
Elvárások a pozíció betöltéséhez:
  • Legalább középfokú végzettség (gazdasági, pénzügyi, számviteli területen előny)
  • Pályakezdők jelentkezését is várjuk!
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban (külföldi IT supporttal történő kommunikáció miatt)
  • Magabiztos MS Office ismeretek
A kiválasztásnál előnyt jelent:
  • Hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Felsőfokú gazdasági/pénzügyi végzettség
  • Német nyelvtudás
Amit Partnerünk kínál:
  • Pozícióhoz illeszkedő alapbér
  • Inspiráló munkakörnyezet modern irodában
  • Játékszoba (csocsó, biliárd), masszázs, gyümölcs- és fagyinapok
  • BKK bérlet 100%-os támogatása
  • Laptop a munkavégzéshez
  • Home Office lehetőség
Munkaidő:
  • Hétfőtől csütörtökig 8:00–17:00, pénteken 8:00–15:00 (rugalmas, napi 8 óra munkavégzés)
Munkavégzés helye
  • Budapest, III. kerület
  • Heti 2 nap home office lehetőség betanulás után

Ha szívesen dolgoznál egy támogató és profi csapat tagjaként, modern környezetben – várjuk jelentkezésed!