Piacvezető partnerünk 30 éve nyújt innovatív és hatékony megoldásokat az ipari porleválasztás és légtechnika, folyadékszűrés, és ipari textíliák területén.
 
Csapatuk bővítésére keresik munkatársukat az alábbi munkakörbe:
 
IRODAI ADMINISZTRÁTOR (román nyelvtudással)

Feladatok:
  • Kapcsolattartás román és magyar vevőkkel
  • Ügyvitelek kezelése, ajánlatkérések, megrendelések kezelése
  • Beszállítói ajánlatok bekérése, alapanyagok, kereskedelmi termékek megrendelése
Az állás betöltéséhez szükséges:
  • Minimum középfokú végzettség
  • Tárgyalási szintű román nyelvtudás
  • Angol nyelv társalgási szintű ismerete
  • Pontosság, precizitás, jó kommunikációs készség
  • Önálló, magabiztos kiállás
  • Microsoft Office programok magabiztos használata 
Előnyt jelent:
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat 
  • ERP rendszerek ismerete
  • Győr és környéki lakóhely
Amit kínálnak:
  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • Cafeteria (havi SZÉP kártya)
  • Bejárás támogatás
Munkavégzés helye:
  • Győr
Munkaidő:
  • Hétfőtől-péntekig 8:00-16:00 óra között
Jelentkezés módja:
  • Küldje el számunkra magyar nyelvű szakmai önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően:
  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.