Partnerünk a TERRAVIA-TRANS Kft. a Terravia csoport tagjaként nemzetközi árufuvarozással foglalkozik. Hosszú távú és megbízható kapcsolatot kínál a partnereiknek, kiszolgálva őket egész Európa területén.
 
Európa szívében elhelyezkedő raktáruk segítségével kielégítik a világ minden tájáról érkező beszerzői igényeket, igazgatják az anyag- és árugazdálkodást, ellátják Európa jelentős autógyártóit.
 
Pátyi telephelyükre keresünk új munkatársat az alábbi pozícióba:
 
ADMINISZTRÁTOR MUNKATÁRS

Főbb feladatok, munkák:
  • Sofőrökkel való kapcsolattartás (információk kérése, továbbítása, értesítés)
  • Fuvarszámlákhoz kapcsolódó számlázási feladatok
  • Posta és háziposta kezelés
  • Archiválás és dokumentumkezelés (Sofőr km papírok, CMR-ek)
  • Statisztikák, kimutatások készítése
  • Munkaügyi adminisztratív feladatok
  • A számítógépes adatnyilvántartás szakszerű, pontos kezelése
Az álláshoz tartozó elvárások:
  • Legalább középfokú végzettség
  • 1-3 év releváns tapasztalat előnyt jelent
  • Szerb vagy angol nyelv kommunikációs szintű ismerete szóban és írásban
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • Pontos, precíz munkavégzés, felelősségvállalás
  • Jó szervező és kommunikációs készség, logikus gondolkodásmód
  • Gyors és hatékony problémamegoldó képesség
Amit kínálnak:
  • Hosszú-távú, biztos munkalehetőség
  • 13. havi fizetés
  • Cafetéria keret
  • Bejárási támogatás
Munkavégzés helye:
  • Páty, Pest vármegye (HelloParks)
Munkaidő:
  • Egy műszakos munkarend, hétfőtől péntekig 08:00-16:30-ig
Jelentkezés módja:
  • Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően:
  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.