
- A humánkoordinációs igazgató napi munkájának támogatása, esetenként helyettesítése
- Döntéselőkészítés, alternatívák bemutatása a vezető számára
- Orvosok havi beosztásának elkészítése és kapcsolattartás a kórházi partnerekkel
- Cégcsoporthoz érkező érdeklődések első szintű kezelése, tárgyalások lebonyolítása
- Külső partnerekkel való kapcsolattartás és napi ügyintézés
- Toborzási osztály támogatása: heti megbeszélések, napi operatív egyeztetések
- A vezető helyettesítése bizonyos esetekben, kisebb döntések meghozatala
- Új feladatokban, projektekben való aktív részvétel
- Adminisztrációs feladatok: hivatalos levelek, ajánlatok készítése, e-mailek kezelése
- Legalább 2 év tapasztalat ügyintézői, operatív vagy adminisztratív területen
- MS Office programok felhasználói ismerete
- Kiemelkedő kommunikációs készség, hivatalos és informális szövegalkotásban is
- Önállóság és jó problémamegoldó képesség
- Gyors helyzetfelismerés és ügyfélorientált gondolkodás
- Tapasztalat vezetők munkájának szervezésében, támogatásában
- Értékesítői, ügyfélkezelési vagy toborzási tapasztalat
- Változatos, szervezési és ügyintézési feladatokkal teli munkakör
- Modern, jól felszerelt irodai környezet Kaposváron
- Fejlődési és tanulási lehetőség egy stabil, országos lefedettségű vállalatnál
- Középtávon belsős karrier lehetőség
- Szükséges munkavégzési eszközök biztosítása
- Cégcsoport szintű kedvezmények, céges rendezvények
- Hosszú távú, bejelentett munkalehetőség
- Normál, irodai napi 8 órás munkarend
- Kaposvár
- Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésed, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.