Partnerünk, a MediSafe, egy országos lefedettséggel rendelkező szolgáltató cégcsoport, amely kiemelkedő szakértelemmel támogatja partnereit az egészségügyi humánerőforrás területén. Innovatív megoldásaikkal és magas színvonalú szolgáltatásaikkal hozzájárulnak a magyar egészségügyi rendszer hatékony működéséhez.
 
Központi irodájukba egy új pozíciót hoznak létre, amely a vállalat országos igényeinek növekedésére reagál. Ezen új pozíció célja, hogy egy proaktív, tapasztalt ügyintéző kolléga támogassa a humánkoordinációs igazgató napi működését, kisebb operatív döntésekben segítve és gördülékenyebbé téve a belső folyamatokat. A pozíció nem vezetői státusz, de számos szervezési és koordinációs feladatot magában foglal.
 
Ha dinamikus, változatos feladatokra vágysz, ahol minden nap új kihívásokat hoz, és szívesen dolgoznál egy stabil, országos lefedettséggel rendelkező, megbízható vállalatnál, várjuk jelentkezésed az alábbi pozícióba:
 
KIEMELT ÜGYINTÉZŐ / KOORDINÁTOR
 

Főbb feladataid:
  • A humánkoordinációs igazgató napi munkájának támogatása, esetenként helyettesítése
  • Döntéselőkészítés, alternatívák bemutatása a vezető számára
  • Orvosok havi beosztásának elkészítése és kapcsolattartás a kórházi partnerekkel
  • Cégcsoporthoz érkező érdeklődések első szintű kezelése, tárgyalások lebonyolítása
  • Külső partnerekkel való kapcsolattartás és napi ügyintézés
  • Toborzási osztály támogatása: heti megbeszélések, napi operatív egyeztetések
  • A vezető helyettesítése bizonyos esetekben, kisebb döntések meghozatala
  • Új feladatokban, projektekben való aktív részvétel
  • Adminisztrációs feladatok: hivatalos levelek, ajánlatok készítése, e-mailek kezelése
Elvárások:
  • Legalább 2 év tapasztalat ügyintézői, operatív vagy adminisztratív területen
  • MS Office programok felhasználói ismerete
  • Kiemelkedő kommunikációs készség, hivatalos és informális szövegalkotásban is
  • Önállóság és jó problémamegoldó képesség
  • Gyors helyzetfelismerés és ügyfélorientált gondolkodás
Előnyt jelent a Számodra:
  • Tapasztalat vezetők munkájának szervezésében, támogatásában
  • Értékesítői, ügyfélkezelési vagy toborzási tapasztalat
Amit kínálnak Neked:
  • Változatos, szervezési és ügyintézési feladatokkal teli munkakör
  • Modern, jól felszerelt irodai környezet Kaposváron
  • Fejlődési és tanulási lehetőség egy stabil, országos lefedettségű vállalatnál
  • Középtávon belsős karrier lehetőség
  • Szükséges munkavégzési eszközök biztosítása
  • Cégcsoport szintű kedvezmények, céges rendezvények
  • Hosszú távú, bejelentett munkalehetőség
Munkaidő:
  • Normál, irodai napi 8 órás munkarend
Munkavégzés helye:
  • Kaposvár
Jelentkezés módja:
  • Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed követően:
  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésed, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.