Szeretnél egy stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező vállalatnál dolgozni? Jól átlátod a multinacionális üzleti folyamatokat, precízen végzed a munkád, és hatékonyan támogatod a vezetőség mindennapi működését?Akkor ez a lehetőség Neked szól!
Partnerünk egy német hátterű, 20 országban jelen lévő vállalat, amely a fenntartható és intelligens energiafelhasználás területén tölt be meghatározó szerepet. Innovatív megoldásaikkal támogatják ügyfeleiket az energiamegtakarításban, miközben munkatársaiknak stabil hátteret és folyamatos fejlődési lehetőséget kínálnak.
Most csapatukat szeretnék bővíteni az alábbi pozícióban:
A munkakörhöz tartozó feladatok:
-
Adminisztratív és szervezési feladatok: Az ügyvezetőt fogod támogatni megbeszélések szervezésével, utazások és szállások foglalásával, valamint riportok és prezentációk összeállításával.
-
Személyügyi és HR-feladatok: A vállalati HR-rendszert fogod kezelni, bérszámfejtési adatokat és igazolásokat begyűjteni és feladataid lesznek munkaszerződések előkészítése és aláírattatása.
-
Irodai és pénzügyi támogatás: Irodai beszerzéseket fogsz intézni, te fogod szervezni a céges rendezvényeket és tréningeket, valamint szükség esetén pénzügyi feladatokban fogsz részt venni helyettesítés esetén.
- Főiskolai/egyetemi diplomával rendelkezel.
- 3-5 év szakmai tapasztalat ügyvezető asszisztensi és/vagy HR területhez tartozó pozícióban.
- Angol nyelvtudásod napi szinten használod szóban és írásban.
- Magabiztos MS Office ismeretek: Word, Excel, MS Outlook, Internet.
- Precíz, pontos, önálló és lendületes munkavégzési képesség.
- Magas szintű szervező készség.
Előnnyel indulsz a jelentkezésednél ha,
- Használtál már Workday HR rendszert.
Amit Partnerünk kínál:
- Szakmai tapasztalatodhoz illeszkedő versenyképes alapbér.
- Kiszámítható munkaidő, így önállóan tervezheted meg a napjaidat.
- Támogató, befogadó és csapatorientált vállalati kultúra.
- Munkavégzéshez szükséges eszközök.
- Munkába járási támogatás.
- Cafeteria rendszer.
Munkavégzés helye: Budapest 10. Kerület
Munkaidő: Heti 40 óra munkavégzés, próbaidő után heti 2 nap Home Office lehetőség.
Amennyiben felkeltette érdeklődésed a pozíció, jelentkezz önéletrajz csatolásával az alábbi gombra kattintva: