Partnerünk a háztartási használatra szánt prémium minőségű vasalási rendszerek piacvezető gyártója. A svájci családi vállalkozás forradalmasítja a vasalást, modern gőzgenerátorai, vasalórendszerei és világelső okos vasalórendszerei újra értelmezik a vasalás folyamatát. A vállalatot 1980-ban alapították, magyarországi alkalmazottainak száma 150 fő.
 
A cég 2006 óta van jelen Kapuváron, a magyar leányvállalat kezdetben javítási feladatokat látott el. A svájci cég legújabb beruházásának köszönhetően a kapuvári üzem 2020-tól gyártási, logisztikai és minőségbiztosítási központként működik tovább. Hozzájuk keresünk új munkatársat az alábbi pozícióba:
 
VEZETŐ OPERATÍV BESZERZŐ

Fő feladatok:
  • OPERATÍV BESZERZŐI FELADATOK (50%):
  • Kapcsolattartás a beszállítókkal, megrendelések kezelése, visszaigazolások nyomon követése
  • Kereslet-kínálat kezelése, előrejelzések és trendek elemzése az anyagszükséglet biztosítása érdekében
  • Minőségi problémák megoldásának támogatása a belső csapatokkal együttműködve
  • Részvétel beszállítók kiválasztásában, ártárgyalásokban és költségcsökkentési kezdeményezésekben
  • Beszerzési dokumentációk, árlisták, számlák kezelése, KPI-ok nyomon követése
  • BESZERZÉSI MŰVELETEK FOLYAMATAINAK VEZETŐJE (50%):
  • Operatív beszerzési folyamatok felügyelete, hatékonyság és megfelelés biztosítása
  • Beszállítói költségek, nyitott megrendelések és árlisták ellenőrzése
  • Új beszállítók azonosítása és minősítése, készletellenőrzési paraméterek kialakítása
  • Beszerzés képviselete az IT és ERP rendszerfejlesztésekben
  • Beszállítói teljesítmény értékelése, éves Üzleti Értékelési folyamat vezetése, jelentések készítése
Elvárások:
  • Felsőfokú végzettség közgazdaságtan, logisztika, ellátási lánc vagy kapcsolódó területen
  • Minimum 5 év tapasztalat a beszerzési műveletek területén, lehetőleg gyártási környezetben
  • ERP rendszerek magas szintű ismerete (Oracle előnyben), különösen a beszerzés, tervezés és készletmodulok tekintetében
  • Haladó MS Office ismeretek, különösen Excelben
  • Mesterséges intelligencia (AI) eszközök alkalmazása a napi műveletek támogatására
  • Folyékony angol és magyar nyelvtudás
  • A beszerzési dokumentációs követelmények és a szabályozási megfelelőség mélyreható ismerete
  • Beszerzési KPI-ok és ellátási lánc célkitűzések mélyreható megértése
  • Erős tárgyalási, problémamegoldó és analitikai képességek
  • Nyitott gondolkodásmódú, alkalmazkodóképes és képes "out-of-the-box" gondolkodásra
  • Magas szintű precizitás, képes stratégiai és adminisztratív feladatok egyidejű kezelésére
  • Kiváló csapatmunkára való képesség, miközben önállóan is képes dolgozni
Előnyök:
  • Prémium fogyasztói elektronikai tapasztalat
  • További nyelvek ismerete
Juttatások:
  • Bérezés: bruttó 1.100.000 - 1.300.000 HUF
  • Munkába járás támogatása (30 HUF / km vagy 100 % közösségi közlekedés esetén)
  • Mobiltelefon, laptop + 2 monitor
  • Alkalmazotti jogviszony
  • Szakmai tréningek
  • Nyelvtanulás támogatása
Munkavégzés helye:
  • Kapuvár
Munkaidő:
  • Teljes munkaidő általános irodai munkarendben, próbaidő után heti 2 nap Home Office
Jelentkezés módja:
  • Küldje el számunkra szakmai önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően:
  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.