Megbízónk a WEBMOTION Kft., egy 15 éves múlttal rendelkező, e-kereskedelemre fókuszáló digitális ügynökség. Családias hangulatú, profi csapatuk elsősorban hazai KKV ügyfeleknek segítenek a néhány 100 Milliós árbevételről milliárdos céggé válni.
 
Szegedi irodájukba home office lehetőséggel és jó fizetéssel várják csapatuk új tagját. Ha igazán színes és folyamatosan változó projektekre vágysz, itt a helyed! Elsősorban e-commerce projektekhez keressük, már tapasztalattal rendelkező új kollégájukat az alábbi pozícióba:
 
PPC MANAGER
 

Milyen feladataid lesznek:
  • Fiókkezelés: Elsődleges feladatod az ügyfelek Google Ads és Facebook fiókjainak teljes körű kezelése, illetve optimalizálása lesz.
  • PPC Stratégiaalkotás: Feladatod lesz az ügyfelekkel közösen megalkotni a stratégiát, azaz, hogy honnan hova szeretnének eljutni. Természetesen ebben is segítenek.
  • Kapcsolattartás: Hiszik, hogy a transzparens kommunikáció a közös siker kulcsa, ezért a hozzád tartozó ügyfelekkel Te fogsz kommunikálni.
  • Riportálás: Meghatározott időszakonként be kell majd mutatni az ügyfélnek, hogy milyen eredményeket értetek el és melyek a következő periódus feladatai/kihívásai.
  • Önfejlesztés: Létfontosságúnak tartják az önfejlesztést, ezért elvárják, hogy Te is folyamatosan képezd magad egyéb területeken is. (pl. webáruház építés, landoló oldalak készítés, email marketing kivitelezés stb.)
A munkakör betöltésének feltételei:
  • Kiválóan ismered a  Meta Hirdetéskezelő felületét, valamint van 1-3 év tapasztalatod social media kampányok tervezésében és kivitelezésében.
  • Részt vettél már komplett fiók kialakításában, valamint üzemeltettél és optimalizáltál már kampányokat Google Ads-ben és magabiztosan kezeled a rendszert.
  • Ismered és használod a Google Analytics-et. Csináltál már  pl: egyedi even-t kezeléseket. Nem riadsz meg a riportok értelmezésétől és látod az adatok közötti összefüggéseket is.
  • Követed a piaci trendeket az e-mail marketing iparágon belül.
Előnyök:
  • Shoprenter és/vagy Unas webáruház rendszer ismerete
  • Bármilyen webáruház rendszer felhasználói szintű ismerete
  • Canva, Photoshop vagy valamilyen képszerkesztő ismerete
  • Brevo vagy Klaviyo ismeretek
  • Szövegírásban szerzett tapasztalat
  • Jó kommunikációs készség az ügyfelekkel való napi szintű kapcsolattartáshoz
Ajánlat:
  • Versenyképes fizetés.
  • Társszakmák támogatása: Csapatukban több szakma is megtalálható, site builderek és webes fejlesztő kollégák is. Így, ha valamilyen technikai problémába ütközöl, akkor a csapaton belül tudsz kihez fordulni.
  • Jól felszerelt, barátságos iroda.
  • Fiatal csapat: Egy összeszokott szuper társaságban leszel, ahol mindenkinek számít a véleménye és fontos, hogy a munkában töltött idő eredményesen és jó hangulatban teljen.
A munkavégzés helye:
  • Hibrid munkavégzés, heti két nap a szegedi irodában, és három nap Home Office.
Munkaidő:
  • Rugalmas! Kialakítottak egy törzsidőt, ami 10:00 – 15:00 óráig van. A törzsidőbe szervezik a meetingeket, a munkarendedet pedig magad alakíthatod ki.
  • Marketingesként az eredmény lesz a lényeg, nem az, hogy 09–17 óráig bent legyél az irodában. Ha valamit el kell intézned, napközben is el tudod intézni!
Jelentkezés módja:
  • Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat bérigényed megjelölésével az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően:
  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.