Megbízónk egy dinamikusan fejlődő, családi tulajdonban lévő gyártó cég, amely több mint 30 éve van jelen az európai járműiparban. Kiemelkedő minőségű ablakszerkezeteket és üvegrendszereket tervez és gyárt buszokhoz, vonatokhoz, villamosokhoz és haszongépjárművekhez, folyamatosan bővülő piaci részesedéssel és modern gyártási kapacitással.
 
A beszerzésért, értékesítésért és logisztikáért felelős kb. 30 fős csapat élére keresünk
 
KERESKEDELMI IGAZGATÓ
 
munkatársat.

A következő feladatokban számítanak Önre:
  • A kereskedelmi terület szakmai irányítása, képviselete vevők, beszállítók és külső szervezetek felé
  • Vevői és beszállítói tárgyalások lebonyolítása német és angol nyelven, ajánlatok jóváhagyása, vállalati érdekképviselet
  • Szakmai vezetők irányítása és koordinálása
  • Logisztikai feladatok szervezése, koordinálása és folyamatos ellenőrzése
  • Együttműködés a cég éves terveinek és az alá tartozó területek éves célkitűzéseinek kidolgozásában és végrehajtásában
  • Vezetői beszámolók és jelentések készítése
  • Vevői portálok kezelése, az IATF és ISO 14001 szabványok betartásának biztosítása
  • Marketingfeladatok irányítása, vásárok és egyéb rendezvények szervezésének koordinálása
A pozíció betöltésének feltételei:
  • Felsőfokú gazdasági vagy műszaki végzettség 
  • Termelő vállalatnál szerzett 5 éves vezetői tapasztalat
  • Értékesítésben, beszerzésben szerzett gyakorlat
  • Német ÉS angol nyelvtudás (az egyik nyelven legalább kommunikációképes, a másik nyelven tárgyalóképes szint)
  • Haladó MS Office ismeretek, vállalatirányítási rendszerismeret
  • B kategóriás jogosítvány
  • Havonta 2-3 külföldi út vállalása Európába 
A kiválasztásnál előnyt jelent:
  • Tapasztalat egyedi gépgyártásban, jármű- vagy autóiparban
  • IATF auditálási rendszer ismerete
Amit Partnerünk kínál:
  • Tapasztalati szintnek megfelelő alapbér
  • Éves prémium (célkitűzések teljesítése alapján, kb. 2 havi bruttó bér)
  • Céges autó korlátlan magánhasználatra
  • Cafeteria (próbaidő után havi nettó 15.000 Ft, ezen felül jelenlét függvényében havi nettó 15.000 Ft SZÉP Kártya)
Egyéb információk:
  • Munkavégzés helye: Kerekegyháza
  • Munkaidő: heti 40 órás irodai munkarend hétfőtől péntekig kötetlenül, törzsidő: 10-14 óráig
Amennyiben érdekli a meghirdetett pozíció, küldje el frissített MAGYAR ÉS NÉMET nyelvű önéletrajzát a „Jelentkezés” gombra kattintva!