Partnerünk, a SUPER11, egy budapesti kreatív ügynökség, ahol a vizuális élmény és a technológia szorosan összefonódik. Interaktív élményeket terveznek és eredményorientált kampányokat valósítanak meg, amelyek nemcsak figyelemfelkeltőek, hanem hatékonyak is. Ha inspiráló és digitálisan innovatív megoldásokra van szükség, a SUPER11 a tökéletes választás!
Csapatuk bővítése érdekében keresnek munkatársat az alábbi munkakörbe:
ACCOUNT MANAGER
.png)
Feladatok:
- Az ügyfél igényeinek megértése, briefek készítése, valamint folyamatos kapcsolattartás és visszajelzés gyűjtése
- A projektekhez kapcsolódó feladatok delegálása a kreatív csapatoknak (designerek, szövegírók, stratégák), és a határidők, költségvetések betartása
- A kész anyagok minőségi ellenőrzése és az ügyfelek felé történő továbbítása
- Prezentációk készítése és tartása az ügyfelek számára, a projekt előrehaladásának és eredményeinek bemutatása
- A projekt teljes koordinálása, beleértve a költségvetés kezelését, árajánlatok készítését, valamint a projektek sikeres lebonyolítását
- Üzleti lehetőségek keresése és új szolgáltatások ajánlása az ügyfelek számára
Az állás betöltéséhez szükséges:
- Felsőfokú végzettség
- Reklámügynökségi tapasztalat legalább 2-3 év Account Manager vagy Project Manager vagy ügyfélkapcsolati pozícióban
- Tapasztalat projektek teljeskörű koordinálásában, ügyfelek igényeinek értelmezésében, brief-ek készítésében és a kreatív csapatok irányításában
- Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban (a napi kommunikációban való részvételhez)
- Kiváló kommunikációs és szervezési készségek, képes legyen hatékonyan kommunikálni az ügyfelekkel és a csapattal, valamint a projektfeladatok határidőre történő teljesítésére
- Proaktív és eredményorientált munkavégzés, képes legyen a projektek ütemezését és költségvetését tartani, miközben biztosítja a minőségi elvárások teljesülését
Amit kínálnak:
- Pozícióhoz illeszkedő bérezés
- Munkavégzéshez szükséges eszközök: telefon, laptop
- Stabil vállalati háttér
- Fiatalos, támogató csapat
- Modern munkakörnyezet
Munkavégzés pontos helye, munkaidő:
- Budapest, XI. kerületi iroda
- Hétfőtől csütörtökig napi 8 órás munkaidő irodai jelenléttel, pénteken lehetőség Home Office-ra
Jelentkezés módja:
- Kérjük, küldje el nekünk fényképes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza iparági tapasztalatait is, az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően:
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.