Megrendelések kezelése:
- Beérkező rendelések feldolgozása, előkészítése, kiszállítása és adminisztrálása
- Számlák kiállítása, banki átutalások és kártyás fizetések ellenőrzése
- Ügyfélmegkeresések kezelése, információ biztosítása rendelések és csomagok kapcsán
- Beérkező és kimenő csomagok nyomon követése
- Termékellenőrzés: minőségellenőrzés, dokumentáció és visszajelzés a gyártás felé
- Adat- és dokumentumkezelés: Excel táblázatok vezetése, SharePoint használata
- Garanciális és javítási ügyintézés: hibás termékek garanciális ügyintézése, javítások szervezése és követése
- Vámügyintézés: csere- és hibás termékek vámkezelése, nyilatkozatok előkészítése és benyújtása
- Üzleti partnerek és vendégek fogadása, recepciós feladatok ellátása
- Közös helyiségek rendben tartása
- Események szervezésében való részvétel
- Középfokú végzettség
- 1-3 év tapasztalat adminisztrációs, logisztikai vagy irodai asszisztensi munkakörben
- Angol és magyar nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
- Microsoft Office ismeretek
Előny:
- Felsőfokú vagy Egyetemi végzettség
- Stabil, hosszútávú munkalehetőség egy megbízható cégnél
- Versenyképes fizetés és juttatási csomag
- Szakmai fejlődési lehetőségek, képzések
- Modern munkakörnyezet, támogató csapat