- Általános titkársági és irodavezetői feladatok ellátása
- Iktatás, postázás intézése
- Rendezvények szervezése, céges utazásszervezés
- Céges honlap karbantartása, együttműködés a rendszergazdákkal
- Szabadságok nyilvántartása
- Könyvelési munkák előkészítésében való közreműködés
- Pénzügyi egyeztetésekben való részvétel
- Céges gépjármű flotta kezelése, adminisztrációja
- Szállítmányozás szervezése ad hoc jelleggel
- Marketing feladatok intézése
- Minimum középiskolai végzettség
- Pénzügyi ügyintézői tapasztalat
- Anyanyelvi szintű magyar és legalább alapfokú angol nyelvtudás (levelezések és telefonok bonyolításához szükséges)
- MS Office programok készség szintű használata (World, Excel)
- Önálló, precíz munkavégzés
- Jó verbális és írásos kommunikációs készségek
- Képesség az önálló munkavégzésre és a csapatmunkára is
- Jó szervezőkészség
- Jó problémamegoldó képesség
- Könyvelői végzettség
- Hasonló munkaterületen szerzett tapasztalat
- Microsoft Business Central vállalatirányítási rendszer ismerete
- Az elvártnál magasabb iskolai végzettség és nyelvtudás
- Határozatlan idejű munkaviszony
- Azonnali kezdési lehetőség
- Megbízható munkahely és kulturált környezet
- Szakmai fejlődés, továbbképzések
- Budapest, XXII. kerület.
- Küldje el számunkra lehetőleg fényképes szakmai önéletrajzát, fizetési igénye megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.