.jpg)
- Személyi anyagok naprakész kezelése: Tartsd rendben a munkatársak dokumentációját, és segítsd őket személyügyi vagy munkaügyi kérdésekben – akár e-mailben, akár személyesen
- Beléptetési és kiléptetési folyamatok koordinálása: Gondoskodj az új munkavállalók érkezésének és távozásának gördülékeny lebonyolításáról
- HR nyilvántartások kezelése: A dokumentációk naprakészen tartása, frissítése és karbantartása
- Személyügyi dokumentumok készítése: Munkaszerződések, tájékoztatók, igazolások pontos és határidőre történő elkészítése
- Adatszolgáltatások és kimutatások előkészítése: Rendszeres és ad hoc riportok összeállítása a vezetőség számára
- Kapcsolattartás: Napi szintű együttműködés a vezetőkkel, munkatársakkal és a közvetítő cégekkel
- Legalább 1-2 éves tapasztalatot HR adminisztráció vagy személyügy területén
- Magabiztos MS Office (Word, Excel) használatot
- Precíz, pontos munkavégzést és jó szervezőkészséget
- Önálló munkavégzés képességét, ugyanakkor a csapatmunkára való nyitottságot
- Rugalmasságot és együttműködő hozzáállást
- Kiváló kommunikációs készséget
- Angol, és vagy német nyelvtudás
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy fejlődő csapatban
- Rendezett, modern munkakörnyezet
- Versenyképes juttatás
- Munkába járási támogatás
- Céges laptop és telefon a hatékony munkavégzéshez
- Hétfőtől – péntekig, 07:00-15:30 óráig
- Kaposvár
- Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésed, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.