A HR számodra nem csak egy szakma, hanem egy olyan fontos stratégiai terület, ahol valódi hatást érhetsz el?
Szívesen töltenél be kulcsfontosságú támogató szerepet egy innovatív gyártó- és logisztikai környezetben?
 
Itt a lehetőség, hogy a HR teljes spektrumán elmélyítsd szakértemedet!
 
Partnerünk a világ egyik vezető elektronikai gyártó vállalata, amely nemcsak a termelésben, hanem a logisztikai szolgáltatások terén is élen jár. Most HR csapatukat szeretnénk erősíteni egy olyan szakemberrel, aki szívesen dolgozik önállóan, stratégiai szemlélettel a komplex HR feladatokon:
 
 
HR GENERALISTA

Miben számít Rád a csapat?
 
  • Toborzási és kiválasztási folyamatok önálló és proaktív ellátása, a munkaerő-igény felmérésétől az új kollégák beilleszkedéséig. Ki-és beléptetés támogatása.
  • Teljesítményértékelési, kompenzációs, karriermenedzsment és L&D folyamatok koordinálása, fejlesztése.
  • HR folyamatok és módszertanok kialakításában, fejlesztésében való aktív részvétel.
  • Bérszámfejtések és havi zárások előkészítése.
  • HR riportok és statisztikák készítése az adatalapú döntéshozatalhoz.
  • Folyamatos kommunikáció a belső HR csapattal és a területi vezetőkkel.
  • A vállalat belső rendszereinek használata: az alkalmazottak státuszának, munkaidejének, szabadságának, elbocsátásának frissítése és kezelése.
  • Junior kollégák szakmai támogatása.
Olyan szakembert keresünk, aki...
 
  • Legalább 5 éves HR tapasztalattal rendelkezik, és magabiztosan kezeli a HR több szegmensét.
  • Angol nyelvtudása biztos alapokon nyugszik és magabiztosan kommunikál írásban-szóban egyaránt (legalább középszinten).
  • Jól kezeli a feladatkörrel járó kihívásokat és a komplex feladatokat, miközben hatékonyan megőrzi a fókuszát. Strukturált gondolkodásmódja erdményes problémamegoldást tesz lehetővé.
  • Könnyen teremti meg a kapcsolatot másokkal, szenvedélye a kommunikáció.
  • Szívesen vállal heti 1-2 nap utazást a Budapesthez közeli 2 gyártóegységbe, az ottani folyamatok hatékonyabb támogatása érdekében.
Ami pluszt jelent:
 
  • HR szakirányú felsőfokú végzettség.
  • Tapasztalat bérszámfejtési folyamatok előkészítésében.
  • Gyártási, logisztikai vagy szállítmányozási iparágban szerzett tapasztalat.
Amivel honorálnak és támogatják sikereidet:
 
  • Szakmai tapasztalatodhoz és piaci realitásokhoz illeszkedő alapbérrel.
  • Cafeteria juttatással (bruttó 67 650 Ft/hó).
  • Féléves bónuszrendszerrel, mely a kitűzött célok alapján a havi béred akár 175%-a is lehet.
  • Élet- és balesetbiztosítással.
  • All You Can Move kártyával az aktív kikapcsolódást is támogatják.
  • Nagyfokú önállósággal, széleskörű bevonással és a szakmai mentorálás lehetőségével teret kapsz a folyamatos fejlődésre.
Munkavégzés helye és ideje:
 
  • Budapest, XIII. kerületi iroda (az Árpád híd közelében), heti 1-2 nap utazással Budapesthez közeli gyártóegységekbe (ehhez céges autó biztosított). Heti 1 nap Home office lehetőség.
  • Munkaidő: Hétfőtől péntekig, 8:00–17:00, 1 óra ebédszünettel.
 
Ha egy olyan HR szerepre vágysz, ahol szakmai önállóságot kapsz, valódi hatással lehetsz a folyamatokra és garantált a stabil háttér, jelentkezz most ANGOL Önéletrajzod csatolásával: