.png)
- Aktív belső és külső kommunikáció (idegen nyelven, külföldiekkel)
- Ügyfélmegkeresések indítása, bevitele és nyomon követése a menedzsmenttel egyeztetve
- Ajánlatok készítése, küldése, dokumentálása és nyomon követése a menedzsmenttel egyeztetve
- Ármegállapodások, eltérések, szállítási és fizetési feltételek tisztázása és feldolgozása
- Ügyféltörzsadatok, szerződések és csomagolási előírások létrehozása az ERP rendszerben
- Csomagolási utasítások létrehozása
- Prototípus megrendelések létrehozása
- Ügyfélportálok kezelése
- Ügyfélspecifikus követelmények feldolgozása
- A könyveléstől való eltérések vizsgálata, pontosítás és visszajelzés
- Különleges költségek, tanúsítványok, minták, raktározási költségek stb. számlázása
- A menedzsment támogatása az egyes projektekben
- Értékesítési/kereskedelmi asszisztensi pozícióban szerzett 3 éves tapasztalat
- Ipari kereskedelmi vagy kereskedelmi ügyviteli végzettség
- MS Office (Word, Excel, Outlook, Teams) és az SAP ismerete
- Írásbeli és szóbeli angol és német nyelvismeret
- Célorientált, kezdeményező szellem, jó problémamegoldó képesség
- Felelősségérzet, megbízhatóság
- Csapatjátékos
- Kiváló kommunikációs és tárgyalási készségek
- Döntő és magabiztos jellem
- Pozícióhoz illeszkedő bérezés
- Stabil és megbízható nemzetközi háttér
- Családias hangulat
- Folyamatos növekedés
- Hosszú távú munkalehetőség
- Munkába járás támogatása (45 Ft/km)
- Hétfőtől - péntekig 8:00 - 16:30
- 2500 Esztergom, Suzuki út 4.
- Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésed, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.