Csatlakozz az EQUILOR Alapkezelő Zrt. csapatához! 
 
Érdekel a pénzügyi világ, és precíz vagy az adminisztrációban? Most itt a lehetőség!
Partnerünk új munkatársat keres, aki kulcsszerepet vállal az alapkezelési folyamatok háttértámogatásában.
 
Ha pontos, megbízható és proaktív vagy, várják jelentkezésed az alábbi munkakörbe:
 
ADMINISZTRATÍV MUNKATÁRS
 

Feladatok:
  • Alapokkal kapcsolatos bejövő/kimenő számlák kezelése, iktatása, továbbítása, feldolgozása, nyilvántartási rendszerbe történő rögzítése
  • Bank kivonatok napi lehívása, nyilvántartási rendszerrel való egyeztetése, továbbítása
  • Alapok utalásainak banki rendszerekben történő előkészítése/ellenőrzése
     
Az állás betöltéséhez szükséges:
  • Minimum középfokú végzettség
  • Pályakezdők jelentkezését is várjuk!
  • MS Excel, Word és Outlook levelezőrendszer haladó szintű ismerete
  • Precíz, alapos munkavégzés, monotonitás tűrés
  • Megbízhatóság és önállóság
  • Képesség az önálló és a csapatban való munkavégzésre egyaránt
     
Előnyök:
  • Pénzügyi vagy gazdasági ismeretek
  • Adminisztratív területen szerzett tapasztalat
  • Mérlegképes könyvelői vizsga
 
Amit kínálnak:
  • Aktív részvétel egy befektetési alapkezelő tevékenységében
  • Stabil munkahely
  • Szakmai fejlődési lehetőség
Munkavégzés helye, munkaidő:
  • Budapest, II. kerület
  • Hétfőtől-péntekig napi 8 óra
Jelentkezési határidő:
  • 2025.02.28
Jelentkezés módja:
  • Küldd el számunkra lehetőleg fényképes szakmai önéletrajzodat és motivációs leveledet, bruttó fizetési igényed megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően:
  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.