Megbízónk mérnökei és technikusaik emissziós, immissziós, munkahigiénés, víz-és minta-vételi, valamint zaj-és rezgésvédelmi területen végeznek méréseket az ország egész területén, eljutva így a legkülönfélébb és legkülönlegesebb helyekre. Cégcsoportjuk további tagjai környezetvédelmi tervezéssel és képviselettel foglalkoznak, valamint egy új mezőgazdasági mintaprojekt kifejlesztésén dolgoznak, biztosítva ezzel, hogy mindenki más is tehessen többet a környezetért.
 
Partnerünk környezetvédelem területén elhivatott mérnöki irodaként keresik budapesti telephelyükre legújabb kollégájukat az alábbi munkakörbe:
 
KÖRNYEZETVÉDELMI IRODAI ADMINISZTRÁTOR
 

Amire számíthatsz:
  • Náluk fontos a kiegyensúlyozott és jókedvű, közös munkavégzés.
  • Cégcsoportjuk értékrendje szerint a becsületesség, korrektség és egyenesség a legfontosabb erény.
  • Dolgozz velük együtt egy fiatalos, lendületes, több mint 50 főt számláló csapatban.
  • Ha segítőkész vagy, precíz, motivált és elhivatott, folyamatos szakmai fejlődés, változatos munka és versenyképes bérezés vár Rád náluk a csapatépítőkön és a barátságos hangulatú munkavégzésen túl.
  • Náluk lehetőséged van részmunkaidőben (6 órás munkaviszony), vagy teljes munkaidőben dolgozni.
Az alábbiak lesznek a feladataid:
  • A budapesti telephely irodai asszisztenseként a cégcsoport pénzügyi, munkaügyi, és egyéb irodai tevékenységében kell részt venned. Ez magába foglalja a jelenléti ívek, bérlapok és egyéb aláírandó dokumentumok bizalmas kezelését és rendezését, valamint a vezetők és csoportok munkáját segítő dokumentumok előállítását, belső szervezeti iratok előkészítését (beszámolók, jegyzőkönyvek, szerződések, kimutatások).
  • A te feladatod lesz továbbá, a beérkező posta, a telephelyek közötti belső posta és házipénztár kezelése, illetve az iroda zökkenőmentes működéséhez szükséges eszközök, anyagok és szolgáltatások menedzselése a beszerzésért felelős kollégák bevonásával.
  • A cégcsoport pénzügyi- és HR osztálya a bajai telephelyen működik, így a budapesti oldalról neked kell elősegítened a zavartalan információáramlást az irodák között.
Mikor jelentkezz:
  • Olyan munkatársat keresnek, aki határozott, talpraesett, adminisztratív gyakorlattal rendelkezik, jó szervezőkészsége van, Excel, Word ismeretei vannak.
  • Fontos, hogy tudj csapatban, majd a betanulási idő után önállóan is munkát végezni.
  • A munkakör betanulható, külön speciális szakmai ismereteket nem igényel.
  • Ha magadra ismertél, a lehetőség a Tiéd, hogy jelentkezz!
  • Várják pályakezdők jelentkezését is, ha pedig rendelkezel több éves hasonló területen szerzett tapasztalattal, mindenképp kíváncsiak Rád!
Előnyt jelent:
  • Ha van pénzügy vagy környezetvédelem területén szerzett tudása van, Környezetvédelmi technikusi végzettség előnyt jelent, de nem feltétel.

Munkavégzés pontos helye, munkaidő:

  • 1211 Budapest, Szállító utca 6.
  • Minimum napi 6 óra, de nyitottak 8 órás munkavégzésre is.
Jelentkezés módja:
  • Küldd el számunkra szakmai önéletrajzod az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed követően:
  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.