- A partnerek beérkező igényeinek kiszolgálása telefonos és e-mailes csatornán keresztül
- Beérkező igények felmérése, megismerése
- Folyamatos kapcsolattartás a biztosítókkal és ügyfelekkel és partnerekkel
- Szerződésekkel kapcsolatos ügyintézés
- Nyilvántartások vezetése, jelentések készítése
- Ügyfél- és szolgáltatás központú gondolkodásmóddal rendelkezik
- Jó kapcsolatteremtő és kommunikációs készséggel bír
- Munkáját a precizitás jegyében végzi
- Önálló és dinamikus személyiség
- Képes proaktív és agilis hozzáállással ellátni a feladatait
- Középfokú végzettséggel rendelkezik (érettségi)
- MS Office programokat felhasználói szinten kezeli
- Van diplomád vagy független hatósági tanúsítványod
- Biztosítási területen szerzett tapasztalattal rendelkezel
- Hosszú távú munkalehetőségre teszel szert határozatlan idejű munkaviszony keretében
- Rugalmas, 8 órás irodai munkarendben
- Béren kívüli juttatásaik között cafetériát is nyújtanak
- Kibővített üzemorvosi vizsgálatot biztosítanak
- Munkádat egy kedves és dinamikus csapat tagjaként láthatod el, kellemes és modern munkakörnyezetben a Cédrus Ligetben, Szegeden
- Egy támogató, inspiráló közösségbe érkezel, ahol a vezetők emberközpontúak
- Kollégáik fejlődéséhez, önálló döntéseik meghozatalához minden támogatást megadnak
- Közös élményeiket a családi nap, csapatépítők és évzáró rendezvény színesíti
- Szeged
- Küldje el számunkra szakmai önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.