Partnerünk egy kaposvári központú, országos lefedettséggel dolgozó szolgáltató cégcsoport.
 
Központi irodájukba keresünk tapasztalt és önálló ügyintéző kollégát az operatív vezetővel történő munkavégzésre, az alábbi pozícióba:
 
VEZETŐI ASSZISZTENS

Feladatok:
  • A Cégcsoport működéséért felelős vezető napi szintű támogatása
  • Feladatnyilvántartás vezetése, teljesülések ellenőrzése
  • Komplex ügyintézői feladatok megoldása
  • Napi irodai működés biztosítása, problémamegoldás
  • Kimutatások készítése, prezentálása
  • Fejlesztési projektben előkészítésében és megvalósításában történő aktív részvétel
Elvárások:
  • 5 éves, több területre kiterjedő ügyintézői tapasztalat
  • MS Office termékek felhasználói szint feletti ismerete
  • Kiemelkedő kommunikációs képesség és készség
  • Gyakorlati hivatalos és nemhivatalos szövegek fogalmazásában
  • Tapasztalat vezetők programjának szervezésében
Amit kínálnak:
  • Munkavégzés szükséges eszközök
  • Cégcsoport szintű kedvezmények
  • Kulturált irodai környezet, céges rendezvények
Munkavégzés pontos helye:
  • Kaposvár, Somogy vármegye
 
Jelentkezés módja:
  • Küldje el számunkra szakmai önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
 
Mi történik a jelentkezését követően:
  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.