- Dokumentáció bekérése, rendezése, nyilvántartása
- A cég tevékenységével összefüggő nyilvántartási, iktatási munkák segítése
- A bejövő/ kimenő küldemény, posta kezelése
- Telefonhívások kezelése
- Pénzügy munkájának támogatása
- Szerződések, dokumentumok iktatása, scannelés
- Irodaszerek, konyhai eszközök beszerzése
- Új alvállalkozói lehetőségek felkutatása
- Iroda üzemeltetésével kapcsolatosan felmerülő feladatok elvégzése
- Aktív közreműködés az operatív csapat napi működésébe
- Titkársági, asszisztensi tapasztalat
- Érettségi bizonyítvány
- „B” kategóriás jogosítvány
- Napi rutin MS Office, internet használatában
- Megbízhatóság: határidők betartásában, adminisztrációs fegyelemben
- Jó kommunikációs készség, írásban és szóban egyaránt
- Kis létszámú, családias csapat
- A feladat ellátásához laptopot és mobiltelefont biztosítunk
- Teljes bejelentéssel, hosszú távú munkalehetőséget biztosítunk
- Budapest, XIV. kerület.
- Teljes munkaidő, 09:00-17:00 óráig.
- Küldje el számunkra szakmai önéletrajzát bérigénye megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.