Partnerünk a Pénzjegynyomda Zrt. az ország egyetlen bankjegy és az egyik legnagyobb okmány és hamisítás elleni védelemmel ellátott termékeket gyártó biztonsági nyomdája.
 
Várják jelentkezésed az alábbi munkakörbe:
 
ERP RENDSZERADMINISZTRÁTOR
 

Főbb feladatok:
  • felhasználók részére szerepkörök és jogosultságok beállítása és nyilvántartása;
  • törzsadatok karbantartása, illetve a területi felhasználókkal egyeztetve karbantartatása;
  • felhasználói igények fogadása, rendszerezése, kapcsolattartás az ERP rendszer felhasználóival és a fejlesztőkkel;
  • fejlesztések tesztelése, illetve a területi felhasználókkal történő teszteltetése;
  • az ERP rendszer működtetése során a felmerülő problémák azonosítása, közreműködés az esetleges hibás működések javításában, hibabejelentés a fejlesztők felé;
  • rendszerrel kapcsolatos dokumentáció vezetése (felhasználói kézikönyv);
  • új felhasználók oktatása.
Elvárások:
  • középfokú iskolai végzettség;
  • releváns munkatapasztalat;
  • rendszerszemlélet; precizitás;
  • felhasználói szintű Ms Office ismeretek, különös tekintettel az Excelre.
Előnyt jelent:
  • felsőfokú végzettség
  • folyamatmodellezési ismeret, tapasztalat
  • nyomdai technológiák ismerete
Amit kínálnak:
  • Fejlődési lehetőség
  • Stabil vállalati háttér
  • Családbarát munkahely
  • Fejlődési lehetőség
  • Sokszínű juttatási csomag (éves bónusz, cafeteria, önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás, élet- és balesetbiztosítás)
  • Kedvezményes sportolási lehetőség
Munkahelyi extrák:
  • Kerékpártároló

Munkavégzés helye:

  • Budapest, V. kerület
Jelentkezés módja:
Küldje el számunkra szakmai önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
 
Mi történik a jelentkezését követően:
Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.