- Beérkező hibajelentések és kérések fogadása, kezelése
- Feladatok továbbítása a felelős informatikai megoldó csapatok felé
- Folyamatos ügyfél tájékoztatás a hibajegyek, szolgáltatási jegyek megoldásának állapotáról
- Rendszerek állapotának figyelése, monitorozása és a riasztások kezelése
- Alapvető hibaelhárítás, informatikai szolgáltatás végrehajtása (pl. jelszó-visszaállítás)
- Dokumentáció készítése a jegykezelő rendszer folyamatairól
- Középfokú végzettség
- 1-3 éves 1st level szintű támogatásban szerzett tapasztalat
- Magabiztos német nyelvismeret
- Alapfokú angol nyelvtudás (elsősorban szakmai dokumentáció megértéséhez)
- Kiváló kommunikációs készség, beleértve a stresszhelyzetekben való hatékony megoldások alkalmazását
- Ügyfélorientált hozzáállás és problémamegoldó képesség
- Precizitás és pontos adminisztrációs képességek
- Informatikai alapismeretek (Windows, Office alkalmazások, hálózati alapfogalmak)
- Felhasználói szintű SAP ismeretek
- Gyors tanulási képesség új rendszerek és eszközök használatához
- Középfokú informatikai vagy műszaki végzettség
- Informatikai helpdesk munkakörben szerzett tapasztalat
- ITIL alapelvek ismerete
- Jegykezelő rendszerek (pl. Jira, ServiceNow) használatában szerzett tapasztalat
- Rendszer monitorozó eszközök ismerete
- Nyugodt, magabiztos személyiség
- Jó szervezőkészség és multi tasking képesség
- Gyorsan változó helyzetek kezelésére való alkalmasság
- Rugalmasság és csapatmunkára való hajlam
- Karrierépítési lehetőségek
- Home Office lehetőség
- 15-féle egyéb juttatás
- Bónuszrendszer
- Külföldi üzleti utak
- Rendszeres csapatépítő programok
- Hazai és nemzetközi projektek
- Folyamatos fejlődési lehetőségek
- Modern iroda ergonomikus berendezéssel, csúcstechnológiás eszközökkel
- A Chill Zone-ban PlayStation és csocsó vár rád
- Kávé, tea biztosítva van az irodában
- Egy fiatalos vállalat dinamikus, motivált csapatában dolgozhatsz
- Budapest, Pécs, Debrecen, Győr
- Törzsidő 09:00-15:00 óráig, ezen felül a hibrid munkaidő a vezetőséggel való egyeztetés alapján rugalmasan alakítható (az adott ügyfél igényeihez igazodva, esetenként készenlét vállalása szükséges).
- Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják a pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találnak, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat.
- Ezt követően már megbízónk kezeli a jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.