Partnerünk a világ vezető pénzügyi szolgáltatói közé tartozik.  A magyar piac meghatározó szereplőjeként már 20 éve támogatja a vállalkozásokat a fenntartható növekedés elérésében.
 
Hitelbiztosítás értékesítésével foglalkozó csapatuk bővülése miatt keressük új kollégájukat
 
ÉRTÉKESÍTÉSI MUNKATÁRS (PÉNZÜGYI SZOLGÁLTATÁS)
 
pozícióba.

A pozícióhoz tartozó főbb feladatok:

  • Potenciális ügyfelek megkeresése B2B szegmensben
  • Szolgáltatások bemutatása, ügyféligényekhez igazítása
  • Üzleti tárgyalások önálló lebonyolítása (online és személyesen)
  • Meglévő és új partnerek tájékoztatása a kockázatokról, gazdasági trendekről
  • Szerződések és ügyféladatok nyilvántartása
  • Heti riport készítése a vezető számára
Elvárások:
  • Középfokú végzettség pénzügyi, vagy gazdasági területen
  • Minimum 3 év szolgáltatások B2B direkt értékesítésében szerzett szakmai tapasztalat (preferáltan nagyvállalati szegmensben)
  • Személyes tárgyalásokban szerzett jártasság
  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás (meetingek, belső tréningek, vezetőkkel, ügyfelekkel történő kommunikáció)
  • B kategóriás jogosítvány
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
Előny:
  • Felsőfokú végzettség pénzügyi, vagy gazdasági területen
Amit Partnerünk kínál:
  • Fix alapbér tapasztalati szinthez illeszkedően
  • Értékesítései jutalék, amely egyéni teljesítmény függvénye
  • Bejelentett munkaviszony
  • SZÉP kártya cafeteria (évente nettó 300 000 Ft)
  • Generali Company Care egészségbiztosítás
  • Céges autó – magánhasználatra is
  • Home office lehetőség
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök
Munkavégzés helye és ideje:
  • Budapest XIII. kerület (Dózsa György úti metróállomástól 5 perc sétára)
  • 40%-ban irodai jelenlét, 60%-ban otthoni munkavégzési lehetőség
  • Hétfőtől-szerdáig 8:00-17:00-ig, Csütörtökön 8:00-16:30-ig, Pénteken 8:00-15:00-ig (fél órás ebédszünettel)

Amennyiben felkeltette érdeklődésedet a meghirdetett pozíció, küldd el önéletrajzodat a „Jelentkezés” gombra kattintva!