Partnerünk a világ vezető pénzügyi szolgáltatói közé tartozik. A magyar piac meghatározó szereplőjeként már 20 éve támogatja a vállalkozásokat a fenntartható növekedés elérésében.
Hitelbiztosítás értékesítésével foglalkozó csapatuk bővülése miatt keressük új kollégájukat
ÉRTÉKESÍTÉSI MUNKATÁRS (PÉNZÜGYI SZOLGÁLTATÁS)
pozícióba.
A pozícióhoz tartozó főbb feladatok:
-
Potenciális ügyfelek megkeresése B2B szegmensben
-
Szolgáltatások bemutatása, ügyféligényekhez igazítása
-
Üzleti tárgyalások önálló lebonyolítása (online és személyesen)
-
Meglévő és új partnerek tájékoztatása a kockázatokról, gazdasági trendekről
-
Szerződések és ügyféladatok nyilvántartása
-
Heti riport készítése a vezető számára
Elvárások:
- Középfokú végzettség pénzügyi, vagy gazdasági területen
- Minimum 3 év szolgáltatások B2B direkt értékesítésében szerzett szakmai tapasztalat (preferáltan nagyvállalati szegmensben)
- Személyes tárgyalásokban szerzett jártasság
- Tárgyalási szintű angol nyelvtudás (meetingek, belső tréningek, vezetőkkel, ügyfelekkel történő kommunikáció)
- B kategóriás jogosítvány
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
Előny:
- Felsőfokú végzettség pénzügyi, vagy gazdasági területen
Amit Partnerünk kínál:
- Fix alapbér tapasztalati szinthez illeszkedően
- Értékesítései jutalék, amely egyéni teljesítmény függvénye
- Bejelentett munkaviszony
- SZÉP kártya cafeteria (évente nettó 300 000 Ft)
- Generali Company Care egészségbiztosítás
- Céges autó – magánhasználatra is
- Home office lehetőség
- Munkavégzéshez szükséges eszközök
Munkavégzés helye és ideje:
- Budapest XIII. kerület (Dózsa György úti metróállomástól 5 perc sétára)
- 40%-ban irodai jelenlét, 60%-ban otthoni munkavégzési lehetőség
- Hétfőtől-szerdáig 8:00-17:00-ig, Csütörtökön 8:00-16:30-ig, Pénteken 8:00-15:00-ig (fél órás ebédszünettel)
Amennyiben felkeltette érdeklődésedet a meghirdetett pozíció, küldd el önéletrajzodat a „Jelentkezés” gombra kattintva!