Otthonosan mozog a személyi asszisztenciában és szívesen kamatoztatná jó szervezőkészségét egy felelősségteljes, sokoldalú szerepben?
Szeretné tudni, hogy munkája valódi értéket teremt és közvetlenül hozzájárul a sikeres működéshez?
Amennyiben igen, itt az idő, hogy megismerkedjen Partnerünkkel!
Röviden a cégről: egy olasz hátterű gyártó vállalat Szolnokon, mely 30 éve stabil szereplő a piacon és folyamatos szervezetfejlesztésre törekszik. Az Ügyvezető Igazgató elkötelezetten irányítja és koordinálja a vállalatot, számos szakmai területet átfogó munkájával, ezért keressük azt a kiváló kollégát, aki támogatásával és precíz munkájával hozzájárulhat feladatainak sikeres megvalósításához és a közös célok eléréséhez.
Vállaljon most kulcsszerepet az alábbi pozícióban:
ÜGYVEZETŐ ASSZISZTENS
Miért érdemes csatlakoznia?
- Nemzetközi környezet: egy olyan vállalat mindennapjaiba nyerhet betekintést, ahol az olasz minőség és közösségi szellem remekül találkozik a magyar kreativitással és szakmai precizitással.
- Változatos feladatok: támogathatja az ügyvezetést, koordinálhat szerződéseket, részt vehet szakmai projektekben és biztosíthatja a hatékony adminisztrációt.
- Fejlődési lehetőség: részese lehet egy stabil, folyamatosan fejlődő cég mindennapjainak, ahol új készségekkel gazdagodhat.
Amiben fontos szerepe lesz:
- Az Ügyvezető Igazgató napi munkájának teljeskörű támogatása.
- Prezentációk, kimutatások előkészítése, vezetői értekezletek jegyzőkönyvezése.
- Találkozók, konferenciák és üzleti utak megszervezése, naptár kezelése.
- Dokumentumok nyilvántartása, iktatása.
- Céges rendezvények előkészítésében, szervezésében való részvétel.
- Szerződések előkészítése és szükség esetén ügyvédekkel való konzultáció.
- Kapcsolattartás hatóságokkal, belföldi és külföldi partnerekkel.
- Adminisztrációs és ügymeneti, szervezési feladatok ellátása.
Számítunk Önre, ha:
- Felsőfokú végzettséggel és legalább 5 év tapasztalattal rendelkezik asszisztencia területén.
- Kommunikációs szintű angol nyelvtudása biztosítja a gördülékeny nemzetközi kapcsolattartást.
- Magabiztosan használja az MS Office-t és ismeri valamelyik ERP rendszert.
- Kiváló szervezőkészséggel bír, rugalmasan és higgadtan tudja kezelni a kihívásokat.
- Hajlandó évente néhány alkalommal Olaszországba utazni (negyedévente 1-2 napra).
- Affinitást érez a támogató szerep iránt, és hosszú távon képzeli el magát egy ilyen pozícióban.
Ami pluszt jelent:
- Olasz nyelvtudás.
- Jogi ügyekben való jártasság.
Amivel Partnerünk honorálja Önt:
- Tapasztalathoz illeszkedő, megegyezés szerinti bérezés.
- Havonta nettó 30.000 Ft bónusz.
- Útiköltség-térítés: 100% bérlet támogatás vagy 30 Ft/km üzemanyag-térítés.
- Rugalmas munkaidő a munka és magánélet egyensúlyáért.
Munkavégzés helye: Szolnok
Ha szereti a változatos, felelősségteljes munkát, és szívesen csatlakozna dinamikus nemzetközi környezetbe, várjuk jelentkezését!