- Dokumentációk rendben tartása
- Bejövő számlák rögzítése
- Kapcsolattartás a könyveléssel és a bérszámfejtéssel
- Pályázatok koordinálása
- Anyagbeszerzés és nyilvántartás
- Egyéb általános irodai feladatok
- Minimum középfokú végzettség
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség, precíz munkavégzés, terhelhetőség
- Angol és/vagy német nyelvtudás
- B kategóriás jogosítvány
- Azonnali munkakezdés
- Szabad hétvégék
- Bejárási támogatás
- Modern, fiatalos, családias csapat
- Hosszútávú munkalehetőség
- Nettó 250.000 Ft/hó
- 6 órás munkaidő (07:00-13:00 vagy 08:00-14:00 óráig)
- Alsónémedi
- Küldje el számunkra önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.