Ügyfelünk egy holland tulajdonú vállalat, akik 30 éve alakultak és mentális-,
valamint különböző függőségi problémákkal küzdő személyek ellátására specializálódott
intézmények számára készítenek teljes körű software csomagot.
 
A PÉCSI irodát 2008-ban hozták létre, ahol a saját fejlesztésű szoftverükbe
az új megoldások implementálása, valamint modernizációja történik.
 
Jelenleg bővítés miatt keresünk hozzájuk új munkatársat az alábbi pozícióba:
 
BACKEND FEJLESZTŐ (JAVA)

Feladatkör:
  • Funkcionális tervek technológiai kivitelezhetőségének megtervezése és összehangolása,
  • Szűk keresztmetszetek azonosítása és javítása a szoftverben,
  • Bugok azonosítása és megoldása,
  • Együttműködés fejlesztőkkel, tesztelőkkel, Product Ownerekkel és menedzserekkel,
  • Funkcionális tervek alapján a szoftver implementálása, optimalizálása és továbbfejlesztése,
  • Javaslatok kidolgozása a szoftver hatékonyabb működésére,
  • Tudásmegosztás a magyar és holland fejlesztőcsapatok között,
  • Tesztelési folyamatok végrehajtása, „Code review” keretében a kód ellenőrzése,
  • A „Sprint” ütemterv alapján feladatok végrehajtása.
Az állás betöltéséhez szükséges:
  • Minimum középfokú informatikai végzettség,
  • Legalább 3 év Java (11+) és SQL fejlesztési tapasztalat,
  • Spring Boot, Hibernate, JPA, SOAP, REST alapos ismerete,
  • Magabiztos középfokú angol nyelvtudás, amely a napi munkavégzéshez szükséges.
Előnyt jelent:
  • Főiskolai vagy egyetemi végzettség informatikai vagy műszaki területen,
  • React, JavaScript, TypeScript, Scrum, Kafka, Kubernetes ismerete,
  • Tapasztalat Docker, Project Lombok, Postman/SoapUI használatában,
  • Relációs adatbázisok, például Oracle DB alapos ismerete,
  • Git rendszerben szerzett tapasztalat.
Amit kínálnak:
  • Pozícióhoz illeszkedő jövedelem,
  • Profi felszerelés, amit a fejlesztő maga választhat (Windows vagy MacOS),
  • Medicover egészségbiztosítás,
  • Havi bruttó 25.000 Ft általános költségtérítés,
  • Havi bruttó 25.000 Ft cafetéria (OTP Szép-Kártya),
  • Plusz szabadnapok (munkanap áthelyezéskor a szombati munkanap helyett pihenőnap, mindenkinek a saját születésnapja szabadnap),
  • Általában évi 1 utazás Hollandiába,
  • Bejárási támogatás és parkolóbérlet Pécsett az 1A zónába,
  • Ingyenes nyelvtanfolyam, ha szükséges,
  • Home office lehetőség.
Munkavégzés pontos helye, munkaidő:
  • A központi irodájuk Pécs belvárosában könnyen megközelíthető helyen található, a Zsolnay-szobor közelében. A remote munkavégzésnek köszönhetően nem szükséges a mindennapos irodai jelenlét, de legalább heti egy nap ajánlott.
  • Rugalmas hibrid munkavégzés.
Jelentkezés módja:
  • Küldje el számunkra magyar és angol szakmai önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően:
  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.