Képzeld el, hogy egy dinamikusan fejlődő, támogató munkakörnyezetben dolgozol, ahol nap mint nap új HR szakmai tapasztalatokat szerzel, miközben hozzájárulsz egy sikeres csapat munkájához!
Szeretsz emberekkel dolgozni? Nyitott vagy a HR különböző területein – mint a toborzás, munkavállalói támogatás és adminisztrációk kezelése?
Ha szívesen dolgoznál egy nemzetközi környezetben, és szeretnél részt venni egy logisztikai cég HR folyamataiban, akkor ez a lehetőség Neked szól!
Partnerünk, az ACE Logistics, az Altrea Logistics Belgium részeként, HR asszisztenst keres,
aki gépkocsivezetőkkel kapcsolatos állományt kezel majd, mint Állománymanager.
A cég egy olyan vállalkozás, ahol a munka nem csupán munka, hanem szenvedély.
A fejlődés számukra a motiváltság, a pozitív hozzáállás és az alkalmazottak tisztelete jegyében történik.
Ha szeretnél egy olyan támogató, fejlődő munkakörnyezetben dolgozni, ahol minden egyes nap új kihívások elé állít, akkor náluk a helyed!
Várjuk jelentkezésed az alábbi munkakörbe:
ÁLLOMÁNYMANAGER
Leendő feladataid:
- Gépkocsivezetői toborzás, kiválasztás, felvételiztetés
- Gépkocsivezetők oktatása, támogatása
- Gépkocsivezetők elszámoltatása, kiléptetése
- Gépkocsivezetők munkájának követéséhez, értékeléséhez, ellenőrzéséhez szükséges adminisztrációk elkészítése
- Gépkocsivezetők munkáját befolyásoló szabályok követése, betartatása ellenőrzése
Az állás betöltéséhez szükséges:
- Felsőfokú logisztikai, szállítmányozási vagy HR területen szerzett végzettség
-
Legalább 1 év tapasztalat gépkocsivezetői állomány kezelésében vagy fizikai munkaerő toborzásában, vagy HR adminisztrációs munkakörben különösen logisztikai területen
- Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban is
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek (különösen Excel és Word)
- Jó kommunikációs készség és problémamegoldó képesség
- A 2020/1054/EU rendelettel módosított 561/2006/EK és a 165/2014/EU rendeletek ismerete
- Nagyfokú terhelhetőség és rugalmasság
Amit ajánlanak Neked:
- Pozícióhoz illeszkedő juttatási csomag
- Stabil háttér, tőkeerős cég
- Hosszú távú együttműködés
- Szakmai megbecsülés
- Lehetőség az önálló és proaktív munkavégzésre
Munkavégzés pontos helye és ideje:
- Budapest
- Hétfőtől-péntekig napi 8 óra
Partnerünkről bővebben: www.altrea.com
Jelentkezés módja:
- Küldd el számunkra lehetőleg fényképes szakmai önéletrajzod az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően:
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.