- Szállítmány adatok összeállítása
- Szállítmányok ellenőrzése és az összekészített szállítmányok feldolgozása
- Az elkészített szállítmányok lejelentése és a szükséges szállítási dokumentumok elkészítése
- Kapcsolattartás a raktár és a partnerek között
- Kommunikáció fenntartása a belső- és külső állomásokkal
- Legalább középfokú logisztikai vagy szállítmányozási végzettség
- Társalgási szintű nyelvismeret német és/vagy angol nyelvből
- 1-3 év logisztikai vagy szállítmányozási területen szerzett adminisztrációs tapasztalat
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek
- 1 vagy 2 műszakos munkarend vállalása
- Rugalmasság, gyors helyzetfelismerő és problémamegoldó képesség
- Akaratérvényesítési képesség
- Pontos, precíz munkavégzés
- Önállóság
- Raktári tapasztalat az autógyártásban az ISO, VDA minőségi normák szerint
- Stabil vállalati háttér
- Hosszú-távú, biztos munkalehetőség
- 13. havi fizetés
- Teljesítménytől függő éves bónusz
- Cafetéria keret (Bruttó 510.000 HUF/év)
- Baleset biztosítás
- Bejárási támogatás (36 HUF/km)
- Jubileumi jutalom
- Dolgozói ajánlási rendszer
- Továbbképzések
- Lébény
- Küldje el számunkra szakmai önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.