- CRM rendszer Key User szerepkör betöltése,
- Ügyfelek adatainak frissítése, új elemek felvétele,
- Szegmentációs szűrések, leválogatások elkészítése,
- Vállalati alaprendszerhez kapcsolódó ellenőrzési és validálási lépések,
- Vezető kollégák támogatása kulcsfelhasználóként,
- Rendezvények adminisztrációja Teams és MS Dynamics alkalmazásokban,
- Webináriumok, online rendezvények támogatása,
- Írásos kapcsolattartás ügyfelekkel és kollégákkal,
- Hírlevél küldés támogatása, címlisták kezelése.
- Felsőfokú végzettség,
- 1-3 éves ügyféladatbázis kezelésében szerzett tapasztalat Key User-ként,
- MS Office programok haladó szintű ismerete (különösen az Excel függvények),
- Középfokú angol nyelvtudás,
- Jó kifejezőképesség szóban és írásban egyaránt,
- Szakmailag igényes munkavégzés,
- Folyamatos fejlődési igény.
- Pozícióhoz illeszkedő fizetés és juttatási csomag,
- Hosszútávú karrierlehetőség és szakmai fejlődés,
- Kiemelkedő csapatszellem, csapatépítő programok,
- Vonzó és modern munkakörnyezet a Kopaszi-gátnál,
- Rugalmas munkavégzés és Home Office lehetőség.
- Budapest, Kopaszi-gátnál új, modern irodában.
- Hétfőtől péntekig napi 8 óra, rugalmas beosztással.
- Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják a pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találnak, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat.
- Ezt követően már megbízónk kezeli a jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.