- Stratégiai és piackutatási fejlesztés: A stratégiai gondolkodás és fenntartható növekedés fókusza a nemzetközi és hazai piacokon, új üzleti lehetőségek és export piacok feltárásával, különösen Nyugat-Európában.
- Üzleti és marketingstratégiák megvalósítása: Hosszú távú piaci célok alapján marketingkampányok koordinálása és külsős marketingügynökségekkel való együttműködés, valamint kiállításokkal kapcsolatos marketinganyagok kezelése.
- Kapcsolatépítés és ügyfélkezelés: Új üzleti kapcsolatok kialakítása, ügyfélportfóliók menedzselése, valamint a szolgáltatások értékesítése és LinkedIn kommunikáció heti posztokkal.
- Csapatfejlesztés és KPI követés: Sales csapat mentorálása, KPI-ok meghatározása és folyamatos teljesítményfigyelés, valamint motivációs vezetés az összetartó csapatkohézió érdekében.
- Eredményorientált sales és export bővítés: Az értékesítési célok elérése (80% sales, 20% marketing fókusz), új piacok nyitása, stabil exportpartnerek keresése, és az export arányának növelése (jövőkép: 80-90%).
- Felsőfokú végzettség, preferáltan gazdasági végzettség.
- Legalább 5 év vezetői (kereskedelmi vezető vagy értékesítési vezető) tapasztalat, marketing gyakorlattal, preferáltan KKV környezetből.
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás külföldi vevőkkel való kapcsolattartás miatt (tárgyalások és kiállítások).
- Stratégiai gondolkodás, erős üzleti érzék.
- Képesség egy csapat eredményes, empatikus, motiváló vezetésére.
- Eredményorientáltság és támogató vezetői stílus képviselete iránymutatással és coaching szemlélettel.
- Felelősségi körhöz illeszkedő bérezés, megegyezés szerint.
- Cégautó magánhasználati kerettel.
- Éves bónusz (a kitűzött célok teljesülése alapján).
- Szakmai képzések, soft-skill képzések.
- Hazai és nemzetközi szakmai kiállításokon való részvétének lehetősége.