Szeretnél kiszámítható munkarendben dolgozni, élvezni a hétfőtől péntekig tartó, napi 8 órás munkaidőt (8:00-16:30), hogy minden nap maradjon időd a feltöltődésre és a szeretteiddel lenni?
Szereted úgy alakítani a munkafolyamatokat, hogy minden gördülékenyen és hatékonyan működjön körülötted?
Örömödet leled abban, ha raktári készleteket tudsz optimálisan kezelni és folyamatosan fenntartani?
Motivál, ha te irányíthatod a szervizraktár napi működését, és számítanak a döntéseidre?
Érdekel, hogy új beszerzési forrásokat találj és ezzel bővítsd a vállalat lehetőségeit?
 
Ha ezekre IGEN a válaszod, csatlakozz a ügyfelünk csapatához!
 
Ügyfelünk egy nemzetközileg elismert vállalat, amely logisztikai megoldásaival és hatékony beszerzési folyamataival vált ismertté. Magyarországon is elkötelezettek a fejlődés és innováció mellett, hogy ügyfeleik számára mindig a legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújthassák. 
 
Most ÚJ kollégát keresünk, aki Szigetszentmiklóson raktár koordinálásában és fejlesztésében játszik kulcsszerepet, mint
 
RAKTÁRI ADMINISZTRÁTOR / BESZERZŐ

A következő feladatok várnak Rád:
  • Szerviz raktár működésének koordinációja.
  • Készlet szintek folyamatos figyelése, optimalizálása, figyelembe véve a telephelyek készleteit is.
  • Beszerzési igények felmérése, összegzése.
  • Ajánlatok bekérése, értékelése, döntéselőkészítés.
  • Árváltozások kiértékelése.
  • Új beszállítók, beszerzési források felkutatása, versenyeztetése, a meglévő partnerkapcsolatok ápolása, fejlesztése.
  • Beszállítókkal történő kapcsolattartás, együttműködés.
  • Társosztályokkal történő kapcsolattartás és egyeztetés.
Te vagy az ideális jelölt, ha:
  • Középfokú végzettséged van.
  • Már működtettél raktárt és legalább 3 év tapasztalatod van benne.
  • Aktív angol középfokú nyelvtudással rendelkezel (szóban, írásban).
  • Jó problémamegoldó képességű, rendszerszemléletű, gyors és pontos vagy.
  • Pozitív, rugalmas vagy és szereted a „pörgést”.
  • Fontos Neked a csapatszellem, az önálló munkavégzés és felelősségvállalás.
  • B kategóriás jogosítvány.
Előnyt jelent, DE nem feltétele a pozíció betöltésének:
  • Logisztikai-, közgazdasági szakirányú végzettség.
  • 1-2 éves tapasztalattal rendelkezel beszerzés területén.
Miért érdemes csatlakozni hozzájuk?
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség, egy nemzetközi, biztos hátterű cégnél.
  • Versenyképes juttatási csomag – pozícióhoz illeszkedő fizetés, cafeteria és bónusz.
  • Tiszta, modern munkakörnyezet és minőségi munkaeszközök.
  • Támogató, jó hangulatú csapat – itt fontos a jó légkör, az együttműködés és egymás segítése.
  • Szakmai tréningek és előrelépési lehetőség – folyamatosan tanulhatsz, fejlődhetsz.
Munkavégzés helye: Szigetszentmiklós - alkalmankénti utazási hajlandóság vidéki telephelyeikre.
 
Munkavégzés ideje: Hétfőtől - péntekig 8.00-16.30 óráig
 
Ha szeretnél egy olyan csapat tagja lenni, ahol értékelik a szaktudásodat és elismerik a hozzájárulásodat, akkor küldd el magyar nyelvű önéletrajzodat a "JELENTKEZÉS" gombra kattintva, még MA!
 
Tedd meg az első lépést a sikerhez vezető úton!