Szeretnél kiszámítható munkarendben dolgozni, élvezni a hétfőtől péntekig tartó, napi 8 órás munkaidőt (8:00-16:30), hogy minden nap maradjon időd a feltöltődésre és a szeretteiddel lenni?
Szereted úgy alakítani a munkafolyamatokat, hogy minden gördülékenyen és hatékonyan működjön körülötted?
Örömödet leled abban, ha raktári készleteket tudsz optimálisan kezelni és folyamatosan fenntartani?
Motivál, ha te irányíthatod a szervizraktár napi működését, és számítanak a döntéseidre?
Érdekel, hogy új beszerzési forrásokat találj és ezzel bővítsd a vállalat lehetőségeit?
Ha ezekre IGEN a válaszod, csatlakozz a ügyfelünk csapatához!
Ügyfelünk egy nemzetközileg elismert vállalat, amely logisztikai megoldásaival és hatékony beszerzési folyamataival vált ismertté. Magyarországon is elkötelezettek a fejlődés és innováció mellett, hogy ügyfeleik számára mindig a legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújthassák.
Most ÚJ kollégát keresünk, aki Szigetszentmiklóson raktár koordinálásában és fejlesztésében játszik kulcsszerepet, mint
RAKTÁRI ADMINISZTRÁTOR / BESZERZŐ
A következő feladatok várnak Rád:
-
Szerviz raktár működésének koordinációja.
-
Készlet szintek folyamatos figyelése, optimalizálása, figyelembe véve a telephelyek készleteit is.
-
Beszerzési igények felmérése, összegzése.
-
Ajánlatok bekérése, értékelése, döntéselőkészítés.
-
Árváltozások kiértékelése.
-
Új beszállítók, beszerzési források felkutatása, versenyeztetése, a meglévő partnerkapcsolatok ápolása, fejlesztése.
-
Beszállítókkal történő kapcsolattartás, együttműködés.
-
Társosztályokkal történő kapcsolattartás és egyeztetés.
Te vagy az ideális jelölt, ha:
-
Középfokú végzettséged van.
-
Már működtettél raktárt és legalább 3 év tapasztalatod van benne.
-
Aktív angol középfokú nyelvtudással rendelkezel (szóban, írásban).
-
Jó problémamegoldó képességű, rendszerszemléletű, gyors és pontos vagy.
-
Pozitív, rugalmas vagy és szereted a „pörgést”.
-
Fontos Neked a csapatszellem, az önálló munkavégzés és felelősségvállalás.
-
B kategóriás jogosítvány.
Előnyt jelent, DE nem feltétele a pozíció betöltésének:
-
Logisztikai-, közgazdasági szakirányú végzettség.
-
1-2 éves tapasztalattal rendelkezel beszerzés területén.
Miért érdemes csatlakozni hozzájuk?
-
Stabil, hosszú távú munkalehetőség, egy nemzetközi, biztos hátterű cégnél.
-
Versenyképes juttatási csomag – pozícióhoz illeszkedő fizetés, cafeteria és bónusz.
-
Tiszta, modern munkakörnyezet és minőségi munkaeszközök.
-
Támogató, jó hangulatú csapat – itt fontos a jó légkör, az együttműködés és egymás segítése.
-
Szakmai tréningek és előrelépési lehetőség – folyamatosan tanulhatsz, fejlődhetsz.
Munkavégzés helye: Szigetszentmiklós - alkalmankénti utazási hajlandóság vidéki telephelyeikre.
Munkavégzés ideje: Hétfőtől - péntekig 8.00-16.30 óráig
Ha szeretnél egy olyan csapat tagja lenni, ahol értékelik a szaktudásodat és elismerik a hozzájárulásodat, akkor küldd el magyar nyelvű önéletrajzodat a "JELENTKEZÉS" gombra kattintva, még MA!
Tedd meg az első lépést a sikerhez vezető úton!